RZ7 Vargasen 1 - 24.62 km: Sebastien Loeb začal vyvíjet velký tlak při sedmé speciální rychlostní zkoušce (24,63 km), po které se dostal až na celkově druhou pozici.
Jezdec Citroënu dokončil tento hon na čas za 13:57.7s, čímž byl téměř o šest sekund rychlejší jak současný lídr rally Marcus Grönholm. Petter Solberg pokračoval v erzetě ne příliš ideálně, když jeho čas ztratil na Loeba 18.6s. Díky tomuto se Solberg propadl z druhé pozice na třetí v celkovém pořadí rally.
Solidní výkon vyprodukoval jezdec Citroënu Xsara WRC Daniel Carlsson z týmu OMV, který zajel třetí nejrychlejší čas. Jeho čas byl jen o malinko lepší, než čas Henniga Solberga s vozem Stobart Focus. Henning je nyní velmi blízko Pettera a bude bojovat o pódiové pozice.
Odkaz na diskuzní fórum
Bavte se o všem, co se týká Uddeholm Swedish Rally 2007
Mikko Hirvonen ve druhém Focusu zaznamenal pátý čas v erzetě a celkově si o jednu pozici polepšil.
Petter Solberg zajel šestý nejrychlejší čas. Nyní bude následovat poslední část dnešního dne, tedy 1,87 km dlouhý sprint, který se pojede v Hagforsu. Výsledky Uddeholm Swedish Rally - po 7. RZ Foto: Citroën
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?