RZ6 Hara 2 - 11.31 km: Dnešní druhá část soutěže vedla přes Haru, která viděla Marcuse Grönholma jak se svým Fordem Focusem RS WRC sbírá druhé vítězství v 6. erzetě.
Loňský vítěz zvládl 11,32 km dlouhý úsek rychlostní zkoušky za 6:10.1s, čímž významně zabojoval o vedení v rally. Petter Solberg skončil sedmý se ztrátou 7,1s na vítězného Grönholma. Druhou pozici pro Ford zde udržel týmový kolega Grönholma, Mikko Hirvonen, jehož čas byl druhý nejrychlejší před třetím Sebastienem Loebem. Loeb se posunul v této době o dvě pozice výš.
Jari-Matti Latvala zajel čtvrtý čas zatímco Henning Solberg se usadil na pátém místě. Chris Atkinson zajel šestý čas a postupně se propracovává dopředu. Toni Gardemeister v této erzetě na své rivaly velmi ztratil. Jezdec Misubishi Lancer WRC zajel až jedenáctý čas, čím se mu pokazil boj o celkové třetí místo. Fin před sebe musel v celkovém pořadí po 6. erzetě pustit Loeba a H. Solberga.
Odkaz na diskuzní fórum
Bavte se o všem, co se týká Uddeholm Swedish Rally 2007
Dneska jezdce čekají ještě dvě rychlostní zkoušky. Výsledky Uddeholm Swedish Rally - po 6. RZ Foto: Ford
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?