RZ1 Super Special Stage Karlstad 1: Toni Gardemeister, s vozem Mitsubishi Lancer WRC 05 vyhrál 1,9 km dlouhou večerní super speciálku v Karlstadu, čímž se ve čtvrtek dostal do čela soutěže.
Fin si před 10000 nadšenými diváky svoji jízdu ve sněhu vychutnal, nebál se s Mitsubishim zariskovat a na nejlepší čas 1:31.9s mu už nikdo nedosáhl. Marcus Grönholm (Ford Focus RS WRC 06) stejně jako ráno v Shakedownu i večer zajel druhý čas a Petter Solberg se Subaru Impreza WRC 2006 třetí, který skončil před Mikko Hirvonenem, Jari-Matti Latvalou a mladým Švédem Patrikem Flodinem.
Vítězi úvodní soutěže v Monte Carlu, Francouzi Sebastiénu Loebovi nevyšla tato super speciálka, když se se ztrátou osmi sekund zařadil po prvním dni až na 21. pozici.
Odkaz na diskuzní fórum
Bavte se o všem, co se týká Uddeholm Swedish Rally 2007
Mladý Flodin zde absolvoval svoji premiéru s vozem Subaru Impreza S10 WRC týmu Olsberg’s RallyTeam Subaru. Loni zde s vozem tohoto týmu skončil Thomas Radstrom na páté pozici a stal se nejlepším Švédem. Výsledky 1. RZ - Uddeholm Swedish Rally Foto: swedishrally.com
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?