Po dobu několika let se tradiční skupinové fotografování účastníků světového šampionátu v rally odehrávalo před pozadím, které tvořilo slavné Casino v Monte Carlu.
Pro letošní rok bylo toto prostředí vyměněno za budovu Värmlands muzea v Karlstadu.
Sébastien Loeb, Marcus Grönholm, Petter Solberg, Daniel Carlsson … tito všichni a s nimi i celá elita světové rally, se seřadí ve čtvrtek 8. února před budovou Värmlands muzea. Všichni jezdci a spolujezdci, kteří se účastní šampionátu značek a to za týmy M1 i M2, budou na tomto skupinovém fotu pro letošní rok.
"Jsme šťastní, že se fotografování odehraje před muzeem v Karlstadu ve Švédsku a jsme pyšní, že pořadatelé Švédské rally se rozhodli tento snímek udělat před naším muzeem" řekl Tomas Jönsson, manažer muzea.
Värmlands muzeum se nachází ve čtvrti Sandgrundsudden v centru Karlstadu. Jde o jedno z nejslavnějších muzeí ve Švédsku a sestává se za dvou staveb. Pro fotografování byla vybrána starší z obou budov, která připomíná chrámovou stavbu a jmenuje se Cyrillushuset. Foto: swedishrally.com
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?