Švédská Rally je jeden ze dvou podniků, kde se předpokládá, že povrch tratě bude pokryt sněhem a ledem.
Švédská Rally byla vždy dominantou pouze skandinávských jezdců. Jezdci z ostatních zemí se mnohokrát umístili na stupních vítězů, ale nikdy se jim nepodařilo zvítězit. Tuto nadvládu se podařilo zlomit až v roce 2004 Francouzi Sebastienu Loebovi. Absolutním rekordmanem v počtu vítězství ve Švédsku je symbol rally sedmdesátých a osmdesátých let, Švéd Stig Blomqvist. Blomqvist se stal celkem sedmkrát vítězem této soutěže.
Zkoušky v lesích v oblasti Värmland jsou velice rychlé a atraktivní. Příprava automobilu pro teploty až -40°C musí být velice precizní. Vesměs jediné používané pneumatiky při Švédské Rally jsou úzké pneumatiky s hřeby, které jako jediné mohou poskytnout dostatečnou ovladatelnost na velice rychlých rychlostních zkouškách. Průměrné rychlosti jednotlivých rychlostních zkoušek se pohybují okolo 120 km/h.
Na dobrý výsledek mohou pomýšlet jen jezdci se zkušenostmi s jízdou na zmrzlém povrchu. To podtrhuje fakt, že v letech 1994-2003 zvítězili jen švédští a finští jezdci. Po dominanci S. Loeba v roce 2004 vrátil kralování skandinávců Nor Peter Solberg a v minulém ročníku byl nejrychlejším mužem Fin Marcus Gronholm.
Odkaz na diskuzní fórum
Bavte se o všem, co se týká Uddeholm Swedish Rally 2007
Uddeholm Swedish Rally se koná od 8. do 11. února 2007 a jejím tradičním centrem je město Karlstad.
Kdybyste mi před deseti lety řekli, že jednou dám přednost značce Hyundai před německými modely, jako je Tiguan či Kodiaq, tak bych se jen tak lehce pousmál. Jenže ten den právě nastal a ačkoliv je to netradiční začátek recenze, tak rovnou „propálím“, jak se věci mají – vzal bych raději nové Santa Fe, než Kodiaq. Pojďte se podívat, proč tomu tak je a v čem se tento odvážný „kyborg“ liší od svých německých protějšků.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.