Jasným vítězstvím posádky Václav Pech - Petr Uhel a jejich vozu Mitsubishi Lancer EVO IX skončil 42. ročník Mogul Šumava rally v Klatovech.
Tato posádka dosáhla na první místo s náskokem jedné minuty a dvanácti sekund před druhou posádkou v cíli, kterou tvořil němec Hermann Gassner se spolujezdkyní Karin Thannhäuserovou. Třetího nejlepšího času po všech odjetých rychlostních zkouškách dosáhl Karel Trojan s Petrem Říhákem. Tato posádka dosáhla na třetí místo i přes problémy s turbem, které posádku zastihly na poslední zkoušce soutěže. Třídu A6 opanoval s obrovským náskokem téměř pěti minut Josef Peták s Alenou Benešovou a vozem Renault Clio S1600. Druzí v této skupině skončili Lubomír Minařík a Viktor Semela jedoucí s vozem Fiat Punto S1600. Za nimi na třetím místě dojela s odstupem necelé minuty posádka Fordu Fiesta S1600 Petr Zedník - Milan Pražák. Během zítřka si budete na našich stránkách moci přečíst obsáhlejší reportáž z průběhu celé rally. Neoficiální výsledky 42. ročníku Mogul Rally Šumava
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?