Ital má podepsanou smlouvu na osm podniků MS WRC sezony 2007. Do soutěží nastoupí s vozem Citroën Xsara.
Bude zastupovat stáj Aimont Racing Team a poprvé se postaví s Xsarou na start v příštím podniku, tedy v Rally Sweden, která se uskuteční ve dnech 9. - 11. února 2007.
„Jsem velmi spokojený, že jsem mohl uzavřít tuto smlouvu,“ říká šťastný Galli. „Považuji tento tým za jeden z nejlepších italských týmů. Jsme opravdu hrdi na to, že můžeme realizovat tento projekt, jenž se zdál ještě před časem nemožný.“
Přestože Xsara bude pro Galliho novým vozem, Galli se cítí před startem ve švédské rally optimisticky naladěný. „Xsara je zcela nový automobil,“ říká Galli. „Víme, že přijdou potíže, ale uděláme vše pro to, abychom mohli hrát jednu z hlavních rolí v seriálu WRC.“
„Švédská rally je jedná z těch, které známe dost dobře. A také umíme závodit s auty WRC na sněhovém povrchu. Nyní musíme navázat na naše předchozí zkušenosti.“
Galli se s novou Xsarou zúčastní také soutěží v Norsku, Portugalsku, Argentině, Sardinii, Řecku, Finsku a Novém Zélandu. Pro první dvě soutěže bude Galliho Xsara obouvat pneumatiky Pirelli, pro ostatní podniky však nemá zatím podepsanou smlouvu o dodávkách. Foto: Citroën
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?