V závěru sezony 2006 Marcus Grönholm smutnil ve finále MS, když jej Sebastien Loeb porazil o jeden jediný bod v celkovém hodnocení šampionátu.
První podnik letošního mistrovství světa tuto skutečnost potvrdil, když Grönholm skončil v cíli až na třetí pozici. Navíc Loeb vytáhl do boje s novým Citroënem C4, takže má našlápnuto docela dobře na obhajobu svého titulu.
Ke svému „neúspěchu“ po soutěži v Monte Carlu Grönholm řekl: „Ne, nejsem překvapený. O.K., premiéra nám nevyšla, ztratili jsme na Seba docela dost. Druhý den jsme věděli, že nemáme dobré pneumatiky a měli jsme špatné nastavení. To je příčinou neúspěchu a nemohli jsme se mu rovnat. Ale jsme v pohodě.“
„Příští rallye je úplně jiná,“ dodává Grönholm. „Po druhém dni jsem měl malý problém s převodovkou, další důvod k další ztrátě. Za sebou jsem měl mezeru, takže bylo více klidu. Třetího místa jsem se už nepustil.“ Foto: Ford Motor Company
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?