 
            Dnešní závod v Zandvoortu přinesl další napínavou bitvu a další změnu na čele průběžného pořadí. Podobně jako v Brně, také zde se dařilo Opelu poněkud více, než na co jsme si museli letos zvyknout.
Gary Paffett - Mercedes, 1.Skvělý víkend a fantastické vítězství. Má brzká zastávka v boxech se ukázala klíčovou k mému dnešnímu vítězství, neboť mi umožnila dostat se před Ekströma. Vůz byl dokonalý a nebylo příliš obtížné pak závod vyhrát.
Mattias Ekström - Audi, 2.Vydařil se mi start a posunul jsem se až na třetí místo. Vypadalo to, že se závod vyvíjí pro mne, ale bohužel jsem jel poprvé do boxů příliš pozdě a Paffett se tak mohl dostat přede mne. Tak to někdy se strategiemi bývá. Někdy pracují pro mne, jindy nikoliv.
Heinz-Harald Frentzen - Opel, 3.Tohle byl jeden z nejtěžších závodů mé kariéry. Nikdy předtím jsem se tolik nepotil. Každé kolo bylo jako letmé kolo kvalifikace, pořád na hraně.
Mercedes Benz - Norbert HaugZandvoort nám dříve příliš neseděl, ale dnes jsme předvedli přesvědčivý výkon. Gary zaslouženě vyhrál a zdá se, že se nyní situace pro nás vyvíjí docela dobře. Blahopřeji Opelu. Dnes ukázali, co jejich vůz umí.
Audi - Wolfgang UllrichBoj o titul mezi Ekströmem a Paffettem je extrémně vyrovnaný, a takový také má být. Dnešní souboj mezi Kristensenem a Fässlerem byl ale také fascinující.
Opel - Volker StrycekDnešní výsledky mne potěšily. Heinz-Harald skončil třetí přes problémy s motorem při zastávce v boxech a i Marcel zajel skvělý závod. Vůz se ukázal v dobré formě, ale Gary Paffett byl neuvěřitelně rychlý.
Foto: Auto News Network, Tomáš Musil
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?