Dnešní závod v Zandvoortu přinesl další napínavou bitvu a další změnu na čele průběžného pořadí. Podobně jako v Brně, také zde se dařilo Opelu poněkud více, než na co jsme si museli letos zvyknout.
Gary Paffett - Mercedes, 1.Skvělý víkend a fantastické vítězství. Má brzká zastávka v boxech se ukázala klíčovou k mému dnešnímu vítězství, neboť mi umožnila dostat se před Ekströma. Vůz byl dokonalý a nebylo příliš obtížné pak závod vyhrát.
Mattias Ekström - Audi, 2.Vydařil se mi start a posunul jsem se až na třetí místo. Vypadalo to, že se závod vyvíjí pro mne, ale bohužel jsem jel poprvé do boxů příliš pozdě a Paffett se tak mohl dostat přede mne. Tak to někdy se strategiemi bývá. Někdy pracují pro mne, jindy nikoliv.
Heinz-Harald Frentzen - Opel, 3.Tohle byl jeden z nejtěžších závodů mé kariéry. Nikdy předtím jsem se tolik nepotil. Každé kolo bylo jako letmé kolo kvalifikace, pořád na hraně.
Mercedes Benz - Norbert HaugZandvoort nám dříve příliš neseděl, ale dnes jsme předvedli přesvědčivý výkon. Gary zaslouženě vyhrál a zdá se, že se nyní situace pro nás vyvíjí docela dobře. Blahopřeji Opelu. Dnes ukázali, co jejich vůz umí.
Audi - Wolfgang UllrichBoj o titul mezi Ekströmem a Paffettem je extrémně vyrovnaný, a takový také má být. Dnešní souboj mezi Kristensenem a Fässlerem byl ale také fascinující.
Opel - Volker StrycekDnešní výsledky mne potěšily. Heinz-Harald skončil třetí přes problémy s motorem při zastávce v boxech a i Marcel zajel skvělý závod. Vůz se ukázal v dobré formě, ale Gary Paffett byl neuvěřitelně rychlý.
Foto: Auto News Network, Tomáš Musil
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?