Dnešní závod v Zandvoortu přinesl další napínavou bitvu a další změnu na čele průběžného pořadí. Podobně jako v Brně, také zde se dařilo Opelu poněkud více, než na co jsme si museli letos zvyknout.
Gary Paffett - Mercedes, 1.Skvělý víkend a fantastické vítězství. Má brzká zastávka v boxech se ukázala klíčovou k mému dnešnímu vítězství, neboť mi umožnila dostat se před Ekströma. Vůz byl dokonalý a nebylo příliš obtížné pak závod vyhrát.
Mattias Ekström - Audi, 2.Vydařil se mi start a posunul jsem se až na třetí místo. Vypadalo to, že se závod vyvíjí pro mne, ale bohužel jsem jel poprvé do boxů příliš pozdě a Paffett se tak mohl dostat přede mne. Tak to někdy se strategiemi bývá. Někdy pracují pro mne, jindy nikoliv.
Heinz-Harald Frentzen - Opel, 3.Tohle byl jeden z nejtěžších závodů mé kariéry. Nikdy předtím jsem se tolik nepotil. Každé kolo bylo jako letmé kolo kvalifikace, pořád na hraně.
Mercedes Benz - Norbert HaugZandvoort nám dříve příliš neseděl, ale dnes jsme předvedli přesvědčivý výkon. Gary zaslouženě vyhrál a zdá se, že se nyní situace pro nás vyvíjí docela dobře. Blahopřeji Opelu. Dnes ukázali, co jejich vůz umí.
Audi - Wolfgang UllrichBoj o titul mezi Ekströmem a Paffettem je extrémně vyrovnaný, a takový také má být. Dnešní souboj mezi Kristensenem a Fässlerem byl ale také fascinující.
Opel - Volker StrycekDnešní výsledky mne potěšily. Heinz-Harald skončil třetí přes problémy s motorem při zastávce v boxech a i Marcel zajel skvělý závod. Vůz se ukázal v dobré formě, ale Gary Paffett byl neuvěřitelně rychlý.
Foto: Auto News Network, Tomáš Musil
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?