Přestože byl v cíli Ekström až druhý, převzal vedení v šampionátu. Kristensen dostal vynadáno.
Jamie Green - Mercedes, 3. Skórovat mé první pódiové umístění je výborný pocit. Start byl dobrý, ale ne nejlepší. Závod byl skvělý a užíval jsem si krásný souboj s Ekströmem, bohužel jsem v 31. kole chyboval a on toho ihned využil. Přesto je to výborný výsledek jak pro mne, tak pro tým. Tom Kristensen - Audi, 5. Při startu mi díky čistě vlastní chybě zhasl motor, pak jsem tlačil a tlačil a tlačil, až jsme se dostal za Bernda, ale on jel velmi chytře. Byl to skvělý týden, bohužel v rámci šamionátu to byl krok špatným směrem. Laurent Aiello - Opel, 7. Začátkem závodu se mi otevřely dveře na pravé straně a kvůli tomu vůz postihla silná přetáčivost. Po prvním pitstopu byl však už dobrý a já mohl začít stoupat vzhůru. Po druhé zastávce v boxech jsem dokonce jezdil stejná kola jako vedení závodu. Přesto jsem spokojen, je to pro mne výborný výsledek. Martin Tomczyk - Audi, nedokončil Vždy je zklamáním, když musíte odstoupit. Musíme analyzovat příčinu poškození předního zavěšení. Start nebyl příliš dobrý, ale měli jsme dobrou strategii, tak si myslím, že byl reálný slušný výsledek. Norbert Haug, šéf Mercedes-Benz Motorsport V první řadě je fakticky nemožné na Oscherslebenu předjíždět, ale byli jsme svědky toho, že to jde, a to svědčí o mimořádné jezdecké úrovni v DTM. Gary odjel perfektní závod. Mattias ho mohl dojet, ale k předjetí neměl nikdy šanci. Dnes to byla velkolepá událost před 88 000 diváky.
Wolfgang Ullrich, šéf Audi Motorsport Možná byl Tom příliš motivován po vítězství v Le Mans, a proto tak špatný start. Přesto jsme byli svědky skvělého závodu. Tým Abt Sportsline odvedl vekou práci při zastávkách v boxech a díky strategii dosáhl nejlepšího možného výsledku. Pokud nejste schopni využít pole position, nezasloužíte si vyhrát závod. Volker Strycek, šéf Opel Motorsport Zcela určitě jsme ztratili cenný čas problémem s Laurentovými dveřmi. Když se znovu zapojil do závodu, byl velmi konkurenceschopný. Myslím si, že dnes bylo čtvrté nebo páté místo reálné. Foto: Auto News Network
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.