Přestože byl v cíli Ekström až druhý, převzal vedení v šampionátu. Kristensen dostal vynadáno.
Jamie Green - Mercedes, 3. Skórovat mé první pódiové umístění je výborný pocit. Start byl dobrý, ale ne nejlepší. Závod byl skvělý a užíval jsem si krásný souboj s Ekströmem, bohužel jsem v 31. kole chyboval a on toho ihned využil. Přesto je to výborný výsledek jak pro mne, tak pro tým. Tom Kristensen - Audi, 5. Při startu mi díky čistě vlastní chybě zhasl motor, pak jsem tlačil a tlačil a tlačil, až jsme se dostal za Bernda, ale on jel velmi chytře. Byl to skvělý týden, bohužel v rámci šamionátu to byl krok špatným směrem. Laurent Aiello - Opel, 7. Začátkem závodu se mi otevřely dveře na pravé straně a kvůli tomu vůz postihla silná přetáčivost. Po prvním pitstopu byl však už dobrý a já mohl začít stoupat vzhůru. Po druhé zastávce v boxech jsem dokonce jezdil stejná kola jako vedení závodu. Přesto jsem spokojen, je to pro mne výborný výsledek. Martin Tomczyk - Audi, nedokončil Vždy je zklamáním, když musíte odstoupit. Musíme analyzovat příčinu poškození předního zavěšení. Start nebyl příliš dobrý, ale měli jsme dobrou strategii, tak si myslím, že byl reálný slušný výsledek. Norbert Haug, šéf Mercedes-Benz Motorsport V první řadě je fakticky nemožné na Oscherslebenu předjíždět, ale byli jsme svědky toho, že to jde, a to svědčí o mimořádné jezdecké úrovni v DTM. Gary odjel perfektní závod. Mattias ho mohl dojet, ale k předjetí neměl nikdy šanci. Dnes to byla velkolepá událost před 88 000 diváky.
Wolfgang Ullrich, šéf Audi Motorsport Možná byl Tom příliš motivován po vítězství v Le Mans, a proto tak špatný start. Přesto jsme byli svědky skvělého závodu. Tým Abt Sportsline odvedl vekou práci při zastávkách v boxech a díky strategii dosáhl nejlepšího možného výsledku. Pokud nejste schopni využít pole position, nezasloužíte si vyhrát závod. Volker Strycek, šéf Opel Motorsport Zcela určitě jsme ztratili cenný čas problémem s Laurentovými dveřmi. Když se znovu zapojil do závodu, byl velmi konkurenceschopný. Myslím si, že dnes bylo čtvrté nebo páté místo reálné. Foto: Auto News Network
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?