Brněnský pilot nedal na své domácí a nejoblíbenější trati nikomu šanci.
Ve všech třech rozjížďkách dokázal Daniel Šupa z kterékoliv startovní pozice předjet všechny jezdce před sebou, zvítězit a zajet nejrychlejší kolo závodu. Z Modřic si tak zaslouženě odváží třicet bodů a po zklamání v Jihlavě je znovu na nejlepší cestě k obhajobě celkového prvenství.
První dva závody byly plné vyrovnaných soubojů. Tentokrát vyšlo krásné počasí a celý den byl zábavou pro jezdce i diváky. Souboje byly i přes velkou důslednost výjimečně čisté a chyb vyrobili jezdci minimum. Z posledního závodu byl nucen po kolizi se seletem odstoupit Petr Zelinka.
Jozef Smrtník: "V prvých pretekoch mi po kolízii nevyšiel štart a ocitol som sa na konci. Podarilo sa mi však prebojoval až na druhé miesto, čo ma dosť potešilo. V záverečných pretekoch to vyzeralo u mňa na prvé miesto. Moju drobnú chybu však takmer v závere využil Daniel na 100 %. Daniel šiel cely deň ako stroj." Karel Bařina: "Nejel jsem dnes špatně, jen příliš pomalu. Dělal jsem chyby z nesoustředěnosti, pořád ty stejné, malé, ale přece. Časy jsem jezdil vyrovnané, ale nedostatečné. Nejvíc mě mrzí druhý závod, kde jsem neudržel Dana a přišel tak o vítězství. Ale souboj byl pěkný. A velice pěkně se mi dnes jezdilo s Petrem a Jozefem, na jejich souboje v první rozjížďce byla zezadu krásná podívaná."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?