Prehlásenie jazdcov a tímov po kvalifikácii

Frentzen, Heinz Harald
Frentzen, Heinz Harald, foto: www.auto-news.cz
Jozef Smrtník 4. června 2005 19:22
Sdílej:

Tvrdá práca sa vypláca a líder šampionátu je na najlepšej ceste udržať si prvenstvo.

Dnes bolo na programe štvrté Super Pole v sezóne. Za chladnejšieho počasia na Brnenskom okruhu sa na úplnom konci podarilo získať pole position pre britského pilota Garyho Paffetta, keď dosiahol o 180 tisícin lepší čas, ako expilot F1 Heinz-Harald Frentzen. Gary Paffett - Mercedes - pole position Dnes ráno sme urobili niekoľko zmien v nastavení auta, ktoré sa ukázali ako perfektné. Preto som si mohol postrážiť pole position a nič nezabránilo prípadnému sklamaniu. Heinz-Harald Frentzen - Opel - 2. štartová pozícia Pre mňa a môj tím je to veľké prekvapenie. Neočakávali sme prvý rad na štarte. Na druhej strane musím pripustiť, že táto trať veľmi vyhovuje môjmu jazdeckému štýlu. Teraz sa už sústredím na zajtrajšie preteky a dúfam, že dobre zabojujeme. Tom Kristensen - Audi - 3. štartová pozícia Rozhodol som sa v kvalifikácii ušetriť jednu sadu pneumatík pre preteky. Preto som neabsolvoval toľko kôl, koľko som mal dovolené. Obaja Gary a Heinz-Harald podali dobrý výkon, ale my sme na zajtrajšie preteky dobre pripravení. Dúfam, že zajtrašok sa pre mňa skončí pódiom. Norbert Haug - riaditeľ Mercedes-Benz Motorsport Toto Super Pole bolo extrémne napínavé až do poslednej sekundy. Obaja Gary a Heinz-Harald zajazdili perfektné kolá a Tom taktieš podal vynikajúci výkon. Všetcia traja výrobci sú extrémne výrovnaní, preto očakávame veľmi napínavé preteky. Volker Strycek - riaditeľ Opel Motorsport Aké skvelé Super Pole, až to nie je dobré na moje srdce. Som naozaj šťastný z nážho druhého miesta na štarte a chcem sa poďakovať celému tímu. Heinz-Harald vždy veril, že to dokážeme a motivoval tak celý tím. Samozrejme ma veľmi teší aj Manuelovo šieste miesto na štarte. Dr. Wolfgang Ullrich - riaditeľ Audi Motorsport Tomove tretie miesto je fakt dobrým výsledkom. Na záver dňa je pre neho po tvrdej práci výsledok Super Pole vykúpením. Z druhédo radu na štarte má veľkú šancu ustrážiť si ďalšie pódium. Medzi kvalifikáciou a Super Pole zapršalo a pre Martina Tomczyka to bolo to najhoršie čo ho mohlo postihnúť, pretože do Super Pole nastúpil ako prvý. Je však potešujúce mať štyri autá v prvej štvorke. Foto: AUTO NEWS NETWORK

Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.