Prehlásenie jazdcov a tímov po kvalifikácii

Frentzen, Heinz Harald
Frentzen, Heinz Harald, foto: www.auto-news.cz
Jozef Smrtník 4. června 2005 19:22
Sdílej:

Tvrdá práca sa vypláca a líder šampionátu je na najlepšej ceste udržať si prvenstvo.

Dnes bolo na programe štvrté Super Pole v sezóne. Za chladnejšieho počasia na Brnenskom okruhu sa na úplnom konci podarilo získať pole position pre britského pilota Garyho Paffetta, keď dosiahol o 180 tisícin lepší čas, ako expilot F1 Heinz-Harald Frentzen. Gary Paffett - Mercedes - pole position Dnes ráno sme urobili niekoľko zmien v nastavení auta, ktoré sa ukázali ako perfektné. Preto som si mohol postrážiť pole position a nič nezabránilo prípadnému sklamaniu. Heinz-Harald Frentzen - Opel - 2. štartová pozícia Pre mňa a môj tím je to veľké prekvapenie. Neočakávali sme prvý rad na štarte. Na druhej strane musím pripustiť, že táto trať veľmi vyhovuje môjmu jazdeckému štýlu. Teraz sa už sústredím na zajtrajšie preteky a dúfam, že dobre zabojujeme. Tom Kristensen - Audi - 3. štartová pozícia Rozhodol som sa v kvalifikácii ušetriť jednu sadu pneumatík pre preteky. Preto som neabsolvoval toľko kôl, koľko som mal dovolené. Obaja Gary a Heinz-Harald podali dobrý výkon, ale my sme na zajtrajšie preteky dobre pripravení. Dúfam, že zajtrašok sa pre mňa skončí pódiom. Norbert Haug - riaditeľ Mercedes-Benz Motorsport Toto Super Pole bolo extrémne napínavé až do poslednej sekundy. Obaja Gary a Heinz-Harald zajazdili perfektné kolá a Tom taktieš podal vynikajúci výkon. Všetcia traja výrobci sú extrémne výrovnaní, preto očakávame veľmi napínavé preteky. Volker Strycek - riaditeľ Opel Motorsport Aké skvelé Super Pole, až to nie je dobré na moje srdce. Som naozaj šťastný z nážho druhého miesta na štarte a chcem sa poďakovať celému tímu. Heinz-Harald vždy veril, že to dokážeme a motivoval tak celý tím. Samozrejme ma veľmi teší aj Manuelovo šieste miesto na štarte. Dr. Wolfgang Ullrich - riaditeľ Audi Motorsport Tomove tretie miesto je fakt dobrým výsledkom. Na záver dňa je pre neho po tvrdej práci výsledok Super Pole vykúpením. Z druhédo radu na štarte má veľkú šancu ustrážiť si ďalšie pódium. Medzi kvalifikáciou a Super Pole zapršalo a pre Martina Tomczyka to bolo to najhoršie čo ho mohlo postihnúť, pretože do Super Pole nastúpil ako prvý. Je však potešujúce mať štyri autá v prvej štvorke. Foto: AUTO NEWS NETWORK

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.