Prohlášení jezdců a týmů po závodě

Enge, Tomáš
Enge, Tomáš, foto: Mercedes-Benz Motorsport
Daniel Šupa 5. května 2005 11:24
Sdílej:

Gary Paffett tentokrát o vítězství u zeleného stolu nepřišel a posunul se do čela průběžného pořadí.

Gary Paffett - Mercedes, 1. Skvělý závod. Být zde zase na nejvyšším stupni vítězů je super, tentokrát jsem si body udržel a mohu slavit mé páté vítězství v DTM. Povedl se mi skvěle start a byl jsem schopen získat náskok. Poté jsem šetřil pneumatiky a udržoval si odstup od pronásledovatelů. Tom Kristensen - Audi, 2. Dostat se ze sedmé pozice na druhou je perfektní. Gary měl celkem snadný závod, hodně se za ním bojovalo, a to mu pomohlo. Já tak něco ztratil, ale prakticky jsem z toho profitoval. Je skvělé být zpět na stupních, měnili jsme v průběhu závodu strategii a ta vyšla dokonale. Mika Häkkinen - Mercedes, 3. Fantastický závod. Sice jsem ztratil trochu času při mé první zastávce v boxech, ale získal jsem stupně vítězů při mém druhém závodě v DTM, mám ohromnou radost! Laurent Aiello - Opel, 10. Skvělá strategie mi umožnila získat desáté místo. Sice jsem neviděl světla, ale přesto byl můj start vydařený, nechtěl jsem ale moc riskovat. Před prvním pitstopem jsem ujel 20 kol, což byla správná strategie. Vůz byl výborný a k bodům nám chybělo jen lepší postavení na startu. Norbert Haug, Mercedes-Benz Motorsport Garyho skvělý výkon! Mika ztratil čas v boxech, jinak by byl druhý. Ale je skvělé získat stupně vítězů při vašem druhém závodě, ne? Spa však bude pro nás obtížné, neboť povezeme dalších deset kilo zátěže a právě tam se počítá každé kilo. Wolfgang Ullrich, Audi Motorsport Vzhledem k našim startovním pozicím jsme získali dobrý výsledek a souboj Toma a Miky byl velmi pěkný. Pierre Kaffer předvedl tento víkend skvělý výkon a zaslouženě získal páté místo. Volker Strycek, Opel Motorsport Zklamání! Po celý závodní víkend jsme nedokázali najít konkurenceschopnost a naše brzká zastávka v boxech u Marcela se nevyplatila. Byli jsme blízko bodům, ale Marcel byl poškozen Allanem McNishem a musel vzdát. Foto: Mercedes-Benz Motorsport
Témata:
Stalo se
Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.

Novinky ze světa EV
Xiaomi YU7

Xiaomi YU7 vypadá jako Ferrari, ujede přes 800 km a chce zničit "bestseller" Tesla Model Y

Čínská technologická značka Xiaomi oficiálně představila svůj druhý elektromobil – sportovní SUV YU7. S dojezdem přes 830 kilometrů, výkonem až 681 koní a vzhledem evokujícím Ferrari Purosangue má YU7 ambici stát se vážnou konkurencí Tesly Model Y – alespoň na domácím trhu.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Toyota RAV4 (2026): Chytřejší hybrid, až 100 km na elektřinu a technologie budoucnosti

Toyota odhalila šestou generaci svého úspěšného SUV RAV4. Vizuálně navazuje na dosavadní model, ale uvnitř přináší výrazné technologické novinky. Hybrid i plug-in hybrid slibují vyšší výkon, inteligentní využití energie podle trasy v navigaci a posun k softwarově definovanému vozu.

Novinky ze světa EV
Na mnichovském veletrhu IAA Mobility odhalí Kia svůj nejnovější model v segmentu elektromobilů.

Nová Kia EV5: Elektrické SUV s dojezdem až 720 km přijde v roce 2026

Korejská automobilka Kia rozšiřuje svou elektrickou flotilu. Na veletrhu IAA Mobility v Mnichově představí nový model EV5, který se v Evropě začne prodávat začátkem roku 2026. Elektromobil nabídne dojezd až 720 kilometrů a dva typy pohonu.