Britský pilot obhájil svoje loňské vítězství. Na stupně vítězů ho doprovodil Kristensen a Häkkinen.
Green musel odolávat tlaku loňského šampiona a podobně jako na Hockenheimringu došlo mezi nimi ke kontaktu při pokusu Švéda o předjetí. Vzájemným soubojem ztráceli na Paffetta a Häkkinena cenný čas. Na pátou pozici se protáhl kolem Spengler Kristensen s Audi. Ve 12. kole měl Mercedes v boxech první problémy. Alesi sešlápl plyn příliš brzy a odjel od mechaniků s kanystrem na doplňování paliva zasunutým v nádrži, kterou ale po pár zatáčkách ztratil. O kolo později drama trojcípé hvězdy pokračovalo. Jamie Green nedokázal zabránit tlaku Ekströma a ten chyboval a poslal Brita do kačírku, za což dostal penalizaci průjezdu boxy. Za záblesků plamenů od výfuků sledovali diváci souboj obou jezdců Audi. Kristensen se po dvou kolech soustředěných a přesných útoků dokázal na třetí pozici před Ekströma dostat. V 16. kole se ujal vedení poprvé v DTM Häkkinen, když Paffett zamířil do boxů a propadl se na 4. pozici. Také Kristensen a Fin museli záhy do boxů a opět měl potíže Mercedes, když Fin vyrazil dříve, než automatický zvedák pod přední nápravou sundal kola na asfalt.
Problematickou první zastávku měl také Frentzen s Opelem, jemuž nemohli mechanici 26 vteřin přidělat pravou zadní pneumatiku. Pořadí po první zastávce všech jezdců v boxech bylo následující: Paffett, Kristensen, Häkkinen, Spengler, Stippler a Kaffer. V polovině závodu vzdal s poškozenou přední částí vozu Allan McNish po kolizi s Fässlerem a Mika Häkkinen zajel nejrychlejší kolo. Druhou sérii zastávek zahájil Alesi, kterému pro změnu nešlo přidělat pravé přední kolo, což vítěze prvního závodu zase mírně zdrželo. Po 27 kolech skončil v kačírku Manuel Reuter. Druhý Kristensen mírně snižoval náskok vedoucího Paffetta, ale pořád šlo o 9 vteřin, což je v DTM vskutku slušný náskok. Třetí Häkkinen naopak snižoval ztrátu na Audi. Poslední zastávka v boxech u Paffetta byla přesná, bezchybná a rychlá. Jean Alesi se dostal do přímého souboje s Tomczykem a nakonec ji po strhující podívané prohrál, horší bylo, že si výrazně probrzdil zadní pneumatiky. Přes penalizaci čtvrtý Ekström bojoval jako lev, bohužel přišel přemírou snahy o třetinu přední kapoty.
K poslední zastávce společně zamířili Kristensen a Häkkinen, ale pořadí se nezměnilo. Do čela se tak opět vrátil Paffett, i když jeho náskok klesl na 8 vteřin. V závěru závodu měl problémy Schneider, který se postupně propadal startovním polem dozadu a nakonec odstoupil. Häkkinen při stíhací jízdě přidal další nejrychlejší kolo. Další dvojice bojující v těsné blízkosti byl Ekström a Kaffer, který se v závěru závodu dostal před další nováčky Spenglera a Stipplera. Suverénním vítězem druhého závodu sezony se dnes stal zcela zaslouženě Gary Paffett s Mercedesem, který se vyvaroval jakékoliv chyby a závod se pro něj vyvíjel s problémy Ekströma a Häkkinena příznivě od startu až do cíle. Přes soustředěný tlak Häkkinena Kristensen nechyboval a nepustil Fina k jakémukoliv útoku.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.