Zprávy o tom, že se americká značka Panoz v letošním roce vrátí na závodní tratě se objevila již na začátku roku. Nyní se automobilka pochlubila prvními fotografiemi nového speciálu.
Panoz Avezzano byl vyvinut dle regulí třídy GT4 a v těchto dnech jej čekají první testy na trati Road Atlanta v Georgii. Za volantem nového vozu by se měl objevit Ian James.
Avezzano GT4 disponuje osmiválcovým motorem o objemu 6.2 l a výkonem 450 koní.
Dva závodní vozy americké automobilky budou v letošní sezoně závodit v Pirelli World Challenge ve třídě GTS, pod vedením Toma Milnera.
Pro Panoz to znamená návrat na závodní tratě poprvé od roku 2011.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.