Zprávy o tom, že se americká značka Panoz v letošním roce vrátí na závodní tratě se objevila již na začátku roku. Nyní se automobilka pochlubila prvními fotografiemi nového speciálu.
Panoz Avezzano byl vyvinut dle regulí třídy GT4 a v těchto dnech jej čekají první testy na trati Road Atlanta v Georgii. Za volantem nového vozu by se měl objevit Ian James.
Avezzano GT4 disponuje osmiválcovým motorem o objemu 6.2 l a výkonem 450 koní.
Dva závodní vozy americké automobilky budou v letošní sezoně závodit v Pirelli World Challenge ve třídě GTS, pod vedením Toma Milnera.
Pro Panoz to znamená návrat na závodní tratě poprvé od roku 2011.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?