Zprávy o tom, že se americká značka Panoz v letošním roce vrátí na závodní tratě se objevila již na začátku roku. Nyní se automobilka pochlubila prvními fotografiemi nového speciálu.
Panoz Avezzano byl vyvinut dle regulí třídy GT4 a v těchto dnech jej čekají první testy na trati Road Atlanta v Georgii. Za volantem nového vozu by se měl objevit Ian James.
Avezzano GT4 disponuje osmiválcovým motorem o objemu 6.2 l a výkonem 450 koní.
Dva závodní vozy americké automobilky budou v letošní sezoně závodit v Pirelli World Challenge ve třídě GTS, pod vedením Toma Milnera.
Pro Panoz to znamená návrat na závodní tratě poprvé od roku 2011.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?