Německá skvadra patří již několik let do nejužší špičky Blancpain GT Series. Ani letos tomu nebude jinak. Tým z porýnského Altendiezu nasadí v nejprestižnější evropské GT3 sérii hned čtyři vozy.
Není se čemu divit, vždyť vloni se HTP Motorsport radoval z absolutních titulů mezi jezdci, i mezi týmy. Vytrvalostní a sprintové poháry si pak rozdělila konkurence. Německý tým tak samozřejmě bude chtít obhájit loňský úspěch a ještě něco navíc přidat.
HTP Motorsport proto počítá se třemi vozy Mercedes AMG GT3 v závodech Blancpain GT Series Sprint Cupu, zatímco do Endurance Cupu pak přidá ještě jednu posádku navíc.
Kompletní jezdecká sestava bude teprve oznámena, nicméně již teď je jisté, že v týmu zůstává eso GT3 závodů Max Buhk.
Německý tým se vloni vrátil po roční přestávce ke značce Mercedes-Benz. V roce 2015 nasazoval vozy Bentley Continental GT3, se kterým Max Buhk a Vincent Abril zvítězili v hodnocení sprintové části Blancpain GT Series.
HTP Motorsport kromě obhajoby titulu v Blancpain GT slibuje i návrat do domácího šampionátu ADAC GT Masters, kde vloni chyběl.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?