Německá skvadra patří již několik let do nejužší špičky Blancpain GT Series. Ani letos tomu nebude jinak. Tým z porýnského Altendiezu nasadí v nejprestižnější evropské GT3 sérii hned čtyři vozy.
Není se čemu divit, vždyť vloni se HTP Motorsport radoval z absolutních titulů mezi jezdci, i mezi týmy. Vytrvalostní a sprintové poháry si pak rozdělila konkurence. Německý tým tak samozřejmě bude chtít obhájit loňský úspěch a ještě něco navíc přidat.
HTP Motorsport proto počítá se třemi vozy Mercedes AMG GT3 v závodech Blancpain GT Series Sprint Cupu, zatímco do Endurance Cupu pak přidá ještě jednu posádku navíc.
Kompletní jezdecká sestava bude teprve oznámena, nicméně již teď je jisté, že v týmu zůstává eso GT3 závodů Max Buhk.
Německý tým se vloni vrátil po roční přestávce ke značce Mercedes-Benz. V roce 2015 nasazoval vozy Bentley Continental GT3, se kterým Max Buhk a Vincent Abril zvítězili v hodnocení sprintové části Blancpain GT Series.
HTP Motorsport kromě obhajoby titulu v Blancpain GT slibuje i návrat do domácího šampionátu ADAC GT Masters, kde vloni chyběl.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?