Nissan na nedávné tiskové konferenci prozradil svůj tzv. Global Motorsports Programme pro letošní rok a blízkou budoucnost.
Japonská automobilka kromě jiného také odhalila plán vývoje nové zbraně třídy GT3. Ta by se měla objevit již v příštím roce.
Poněkud překvapující však je fakt, že se nebude jednat o zbrusu nový model v pravém slova smyslu. Nový speciál GT3 totiž bude opět založen na současném modelu GT-R R35.
"Můžete od nás očekávat vysoce konkurenceschopný vůz, který zajistí našim zákazníkům pokračování s vozy GT-R v rozrůstajícím se poli vozů GT3," prozradil šéf Nisma Takao Katagiri.
Na vývoji nového vozu se budou podílet Michael Krumm a Masataka Yanagida.
V Blancpain GT Series se však snaha továrního týmu poněkud zmenší. Letos totiž budeme s největší pravděpodobností vídat pouze jeden tovární vůz, a to pouze ve vytrvalostní části šampionátu.
Godzillu tak bude sdílet trio továrních jezdců Alex Buncombe, Lucas Ordonez a Katsumasa Chiyo, kteří nastoupí v Blancpain GT Series Endurance Cupu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?