Do Blancpain GT Series opět míří německá skvadra Rinaldi Racing. Obávané zelené stroje budou útočit na nejvyšší příčky jak ve vytrvalostní části seriálu, tak i ve sprintech.
Do Ferrari 488 GT3, jenž ponese číslo 333, budou nastupovat Alexander Mattschull spolu s Danielem Keilwitzem v Blancpain GT Series Sprint Cupu. Rus Rinat Salikhov pak tuto dvojku doplní v závodech vytrvalostní části šampionátu. V obou případech pak vůz s třemi trojkami na kapotě nastoupí ve třídě PRO-AM.
Další trojmístné startovní číslo bude mít druhý zelený speciál, který bude nastupovat ve vytrvalostních kláních. O vůz číslo 488 se budou dělit Pierre Ehret s Rinem Mastronardim. Třetí jezdec bude oznámen brzy. Je však jasné, že tato posádka bude velice silná. Nastoupí totiž do třídy AM.
"Na letošní sezonu Blancpain GT už se moc těšíme. Kalendář je dobře vyvážen a slibuje vzrušující rok. Oba vozy jsou skvěle připraveny a myslím, že máme i velmi zajímavý mix profesionálních a amatérských jezdců," prozradil šéf týmu Michele Rinaldi.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.