Do Blancpain GT Series opět míří německá skvadra Rinaldi Racing. Obávané zelené stroje budou útočit na nejvyšší příčky jak ve vytrvalostní části seriálu, tak i ve sprintech.
Do Ferrari 488 GT3, jenž ponese číslo 333, budou nastupovat Alexander Mattschull spolu s Danielem Keilwitzem v Blancpain GT Series Sprint Cupu. Rus Rinat Salikhov pak tuto dvojku doplní v závodech vytrvalostní části šampionátu. V obou případech pak vůz s třemi trojkami na kapotě nastoupí ve třídě PRO-AM.
Další trojmístné startovní číslo bude mít druhý zelený speciál, který bude nastupovat ve vytrvalostních kláních. O vůz číslo 488 se budou dělit Pierre Ehret s Rinem Mastronardim. Třetí jezdec bude oznámen brzy. Je však jasné, že tato posádka bude velice silná. Nastoupí totiž do třídy AM.
"Na letošní sezonu Blancpain GT už se moc těšíme. Kalendář je dobře vyvážen a slibuje vzrušující rok. Oba vozy jsou skvěle připraveny a myslím, že máme i velmi zajímavý mix profesionálních a amatérských jezdců," prozradil šéf týmu Michele Rinaldi.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?