Do Blancpain GT Series opět míří německá skvadra Rinaldi Racing. Obávané zelené stroje budou útočit na nejvyšší příčky jak ve vytrvalostní části seriálu, tak i ve sprintech.
Do Ferrari 488 GT3, jenž ponese číslo 333, budou nastupovat Alexander Mattschull spolu s Danielem Keilwitzem v Blancpain GT Series Sprint Cupu. Rus Rinat Salikhov pak tuto dvojku doplní v závodech vytrvalostní části šampionátu. V obou případech pak vůz s třemi trojkami na kapotě nastoupí ve třídě PRO-AM.
Další trojmístné startovní číslo bude mít druhý zelený speciál, který bude nastupovat ve vytrvalostních kláních. O vůz číslo 488 se budou dělit Pierre Ehret s Rinem Mastronardim. Třetí jezdec bude oznámen brzy. Je však jasné, že tato posádka bude velice silná. Nastoupí totiž do třídy AM.
"Na letošní sezonu Blancpain GT už se moc těšíme. Kalendář je dobře vyvážen a slibuje vzrušující rok. Oba vozy jsou skvěle připraveny a myslím, že máme i velmi zajímavý mix profesionálních a amatérských jezdců," prozradil šéf týmu Michele Rinaldi.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?