Společnost Spark Racing Technologies přestavila koncept nové generace monopostů Formule E, které začnou jezdit od sezony 2018/2019.
Spark Racing Technologies dodává vozy týmům Formule E již od první sezony. Společnost vlastněná bývalým šéfem týmu F1 Renault Frédéricem Vausserem navíc před časem vyhrála tendr o pokračování těchto dodávek.
Spark bude na novém voze spolupracovat opět s Dallarou. Hlavním cílem pro ně nebude nárůst výkonu, avšak upuštění od výměn vozů během závodů.
Nový monopost bude sice vypadat rozdílně oproti tomuto konceptu, nicméně jednou z novinek, se kterou týmy počítají, bude např. s tzv. aeroscreenem, který nebude nepodobný tomu, co jej loni tým Red Bull Racing testoval během víkendů F1.
Nové vozy by pak neměly vypadat pouze agresivněji, ale měly by disponovat více aerodynamickými prvky a být zhruba o 40 kg lehčí.
Díky zvýšení kapacity baterie z 28 kw/h na 54 kw/h by měly být vozy schopny závodit minimálně 45 minut.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?