Společnost Spark Racing Technologies přestavila koncept nové generace monopostů Formule E, které začnou jezdit od sezony 2018/2019.
Spark Racing Technologies dodává vozy týmům Formule E již od první sezony. Společnost vlastněná bývalým šéfem týmu F1 Renault Frédéricem Vausserem navíc před časem vyhrála tendr o pokračování těchto dodávek.
Spark bude na novém voze spolupracovat opět s Dallarou. Hlavním cílem pro ně nebude nárůst výkonu, avšak upuštění od výměn vozů během závodů.
Nový monopost bude sice vypadat rozdílně oproti tomuto konceptu, nicméně jednou z novinek, se kterou týmy počítají, bude např. s tzv. aeroscreenem, který nebude nepodobný tomu, co jej loni tým Red Bull Racing testoval během víkendů F1.
Nové vozy by pak neměly vypadat pouze agresivněji, ale měly by disponovat více aerodynamickými prvky a být zhruba o 40 kg lehčí.
Díky zvýšení kapacity baterie z 28 kw/h na 54 kw/h by měly být vozy schopny závodit minimálně 45 minut.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.