Felix Rosenqvist vloni nahradil v DTM Estebana Ocona a svými výsledky udělal dojem na šéfy Mercedesu. Není se pak čemu divit, že si stuttgartská značka chtěla zajistit služby rychlého Švéda i pro letošní sezonu. Nakonec je však všechno jinak...
"Felix nás vloni ohromil a opravdu jsme s ním chtěli spolupracovat i letos. Vzhledem k tomu, že se mu však vydařil úvod sezony Formule E, kde by mohl bojovat o nejvyšší příčky, jsme se vzájemně domluvili, že by nedávalo smysl nastupovat v obou šampionátech. Felixe však budeme nadále sledovat," prozradil šéf Mercedes-AMG DTM Ulrich Fritz.
Formule E a DTM se kryjí ve dvou podnicích a ačkoliv se šampionátu elektrických monopostů účastní i Maro Engel, který byl dnes oficiálně jmenován jezdcem Mercedesu v DTM, podle Autosportu by se měl Němec soustředit právě na DTM.
"Domluvili jsme se společně s Mercedesem, že by prostě nedávalo smysl účastnit se v této fázi mé kariéry jak DTM, tak i Formule E. Obě série se kryjí ve dvou případech a já se chci soustředit pouze na jeden šampionát. DTM mě hodně naučilo a musím říct, že jsem si užíval každou vteřinu v šampionátu," řekl Rosenqvist.
Rosenqvist je navíc pro letošní sezonu spojován i se závody v kokpitech vozů GT3, či LMP2, sám však nechtěl tyto možnosti okomentovat.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.