Felix Rosenqvist vloni nahradil v DTM Estebana Ocona a svými výsledky udělal dojem na šéfy Mercedesu. Není se pak čemu divit, že si stuttgartská značka chtěla zajistit služby rychlého Švéda i pro letošní sezonu. Nakonec je však všechno jinak...
"Felix nás vloni ohromil a opravdu jsme s ním chtěli spolupracovat i letos. Vzhledem k tomu, že se mu však vydařil úvod sezony Formule E, kde by mohl bojovat o nejvyšší příčky, jsme se vzájemně domluvili, že by nedávalo smysl nastupovat v obou šampionátech. Felixe však budeme nadále sledovat," prozradil šéf Mercedes-AMG DTM Ulrich Fritz.
Formule E a DTM se kryjí ve dvou podnicích a ačkoliv se šampionátu elektrických monopostů účastní i Maro Engel, který byl dnes oficiálně jmenován jezdcem Mercedesu v DTM, podle Autosportu by se měl Němec soustředit právě na DTM.
"Domluvili jsme se společně s Mercedesem, že by prostě nedávalo smysl účastnit se v této fázi mé kariéry jak DTM, tak i Formule E. Obě série se kryjí ve dvou případech a já se chci soustředit pouze na jeden šampionát. DTM mě hodně naučilo a musím říct, že jsem si užíval každou vteřinu v šampionátu," řekl Rosenqvist.
Rosenqvist je navíc pro letošní sezonu spojován i se závody v kokpitech vozů GT3, či LMP2, sám však nechtěl tyto možnosti okomentovat.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?