Zatímco v oblasti jednotlivých týmů zastupujících jednotlivé značky v DTM se u BMW a Mercedesu v roce 2017 můžeme těšit na změny, tak u Audi zůstává vše při starém. Značku tedy budou prezentovat nadále tři týmy - Abt, Rosberg a Phoenix - které budou nasazovat po dvou vozech.
Asi čtyři měsíce před startem nové sezony DTM je už spousta otázek zodpovězena. Auta by měla mít v novém roce vyšší výkon a závodní formát by měl být atraktivnější. Detaily sportovních pravidel jsou aktuálně ještě dopracovávány. Všichni tři výrobci se na novou sezonu pečlivě připravují. Testovací jízdy jsou v plánu už na únor.
Zatímco BMW svůj týmový kádr a jeho rozhložení do týmů oznámilo už dávno, tak u Audi a BMW jsou některé elementy ještě nedojasněné. Stuttgartští se rozloučili s týmy Mücke a ART, které je v DTM také zastupovaly a všech šest vozů bude nasazováno pod hlavičkou továrního HWA. To mnichovštví posílají svůj tým Schnitzer do závodů GT vozů a MTEK se připrvuje na rok 2018 a vytrvalostní závody WEC a Le Mans.
Jedině u Audi tak nedojde v otázce týmů k žádné změně. Mluvčí ingolstadtských na přímou otázku německého 'Motorsport-Total.com' potvrdil, že vozy Audi RS5 DTM budou i nadále nasazovat tři týmy - Abt, Rosberg a Phoenix. Ještě není ale jasné, jakým způsobem se mezi tyto tři týmy rozdělí šest pilotů Audi. Má se ale za to, že Mattias Ekström a Nico Müller (oba Abt), stejně tak jako Jamie Green (Rosberg) a Mike Rockenfeller (Phoenix) ve svých týmech zůstanou.
Díky tomuto potvrzení tak končí spekulace, podle kterých měl Phoenix v budoucnu zastřešovat starty Audi R8 na scéně závodů GT3. Mimo to se také spekulovalo, že by do DTM mohl přijít tým, který doposud Audi zastupoval ve WEC a Le Mans, Joest. Dle informací motorsport-total ale u Joestu teď pracují na úplně jiných projektech.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?