Týmová struktura u Audi zůstává pro rok 2017 beze změny

Audi v otázce týmu nic nemění
Audi v otázce týmu nic nemění, foto: dtm.de - HOCH ZWEI
iM2 13. ledna 2017 22:57
Sdílej:

Zatímco v oblasti jednotlivých týmů zastupujících jednotlivé značky v DTM se u BMW a Mercedesu v roce 2017 můžeme těšit na změny, tak u Audi zůstává vše při starém. Značku tedy budou prezentovat nadále tři týmy - Abt, Rosberg a Phoenix - které budou nasazovat po dvou vozech.

Asi čtyři měsíce před startem nové sezony DTM je už spousta otázek zodpovězena. Auta by měla mít v novém roce vyšší výkon a závodní formát by měl být atraktivnější. Detaily sportovních pravidel jsou aktuálně ještě dopracovávány. Všichni tři výrobci se na novou sezonu pečlivě připravují. Testovací jízdy jsou v plánu už na únor. 

Zatímco BMW svůj týmový kádr a jeho rozhložení do týmů oznámilo už dávno, tak u Audi a BMW jsou některé elementy ještě nedojasněné. Stuttgartští se rozloučili s týmy Mücke a ART, které je v DTM také zastupovaly a všech šest vozů bude nasazováno pod hlavičkou továrního HWA. To mnichovštví posílají svůj tým Schnitzer do závodů GT vozů a MTEK se připrvuje na rok 2018 a vytrvalostní závody WEC a Le Mans. 

Jedině u Audi tak nedojde v otázce týmů k žádné změně. Mluvčí ingolstadtských na přímou otázku německého 'Motorsport-Total.com' potvrdil, že vozy Audi RS5 DTM budou i nadále nasazovat tři týmy - Abt, Rosberg a Phoenix. Ještě není ale jasné, jakým způsobem se mezi tyto tři týmy rozdělí šest pilotů Audi. Má se ale za to, že Mattias Ekström a Nico Müller (oba Abt), stejně tak jako Jamie Green (Rosberg) a Mike Rockenfeller (Phoenix) ve svých týmech zůstanou. 

Díky tomuto potvrzení tak končí spekulace, podle kterých měl Phoenix v budoucnu zastřešovat starty Audi R8 na scéně závodů GT3. Mimo to se také spekulovalo, že by do DTM mohl přijít tým, který doposud Audi zastupoval ve WEC a Le Mans, Joest. Dle informací motorsport-total ale u Joestu teď pracují na úplně jiných projektech.

Témata:
Stalo se
Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.

Novinky ze světa EV
Xiaomi YU7

Xiaomi YU7 vypadá jako Ferrari, ujede přes 800 km a chce zničit "bestseller" Tesla Model Y

Čínská technologická značka Xiaomi oficiálně představila svůj druhý elektromobil – sportovní SUV YU7. S dojezdem přes 830 kilometrů, výkonem až 681 koní a vzhledem evokujícím Ferrari Purosangue má YU7 ambici stát se vážnou konkurencí Tesly Model Y – alespoň na domácím trhu.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Toyota RAV4 (2026): Chytřejší hybrid, až 100 km na elektřinu a technologie budoucnosti

Toyota odhalila šestou generaci svého úspěšného SUV RAV4. Vizuálně navazuje na dosavadní model, ale uvnitř přináší výrazné technologické novinky. Hybrid i plug-in hybrid slibují vyšší výkon, inteligentní využití energie podle trasy v navigaci a posun k softwarově definovanému vozu.

Novinky ze světa EV
Na mnichovském veletrhu IAA Mobility odhalí Kia svůj nejnovější model v segmentu elektromobilů.

Nová Kia EV5: Elektrické SUV s dojezdem až 720 km přijde v roce 2026

Korejská automobilka Kia rozšiřuje svou elektrickou flotilu. Na veletrhu IAA Mobility v Mnichově představí nový model EV5, který se v Evropě začne prodávat začátkem roku 2026. Elektromobil nabídne dojezd až 720 kilometrů a dva typy pohonu.