Týmová struktura u Audi zůstává pro rok 2017 beze změny

Audi v otázce týmu nic nemění
Audi v otázce týmu nic nemění, foto: dtm.de - HOCH ZWEI
iM2 13. ledna 2017 22:57
Sdílej:

Zatímco v oblasti jednotlivých týmů zastupujících jednotlivé značky v DTM se u BMW a Mercedesu v roce 2017 můžeme těšit na změny, tak u Audi zůstává vše při starém. Značku tedy budou prezentovat nadále tři týmy - Abt, Rosberg a Phoenix - které budou nasazovat po dvou vozech.

Asi čtyři měsíce před startem nové sezony DTM je už spousta otázek zodpovězena. Auta by měla mít v novém roce vyšší výkon a závodní formát by měl být atraktivnější. Detaily sportovních pravidel jsou aktuálně ještě dopracovávány. Všichni tři výrobci se na novou sezonu pečlivě připravují. Testovací jízdy jsou v plánu už na únor. 

Zatímco BMW svůj týmový kádr a jeho rozhložení do týmů oznámilo už dávno, tak u Audi a BMW jsou některé elementy ještě nedojasněné. Stuttgartští se rozloučili s týmy Mücke a ART, které je v DTM také zastupovaly a všech šest vozů bude nasazováno pod hlavičkou továrního HWA. To mnichovštví posílají svůj tým Schnitzer do závodů GT vozů a MTEK se připrvuje na rok 2018 a vytrvalostní závody WEC a Le Mans. 

Jedině u Audi tak nedojde v otázce týmů k žádné změně. Mluvčí ingolstadtských na přímou otázku německého 'Motorsport-Total.com' potvrdil, že vozy Audi RS5 DTM budou i nadále nasazovat tři týmy - Abt, Rosberg a Phoenix. Ještě není ale jasné, jakým způsobem se mezi tyto tři týmy rozdělí šest pilotů Audi. Má se ale za to, že Mattias Ekström a Nico Müller (oba Abt), stejně tak jako Jamie Green (Rosberg) a Mike Rockenfeller (Phoenix) ve svých týmech zůstanou. 

Díky tomuto potvrzení tak končí spekulace, podle kterých měl Phoenix v budoucnu zastřešovat starty Audi R8 na scéně závodů GT3. Mimo to se také spekulovalo, že by do DTM mohl přijít tým, který doposud Audi zastupoval ve WEC a Le Mans, Joest. Dle informací motorsport-total ale u Joestu teď pracují na úplně jiných projektech.

Témata:
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.