Gary Paffett v sezoně 2016 získal dvě podia, ale v TOP10 byl za celou sezonu pouze šestkrát. V roce 2017 doufá tento zkušený harcovník série DTM v mnohem konzistentnější výsledky.
Rok 2016 byl pro Garyho Paffetta velmi proměnlivou sezonou. Brit se postavil na Zandvoortu a v Moskvě dvakrát po sobě na podium, kromě toho bylo dobrých výsledků vloni ale jako šafránu. "Byly tam nějaké vrcholy, ale často nám chyběla rychlost anebo jsme měli mechanické defekty," řekl Gary Paffett v rozhovoru s 'Motorsport-Total.com'. 35letý Brit sezonu zakončil na jedenáctém místě, ale i tak byl třetím nejlepším pilotem Mercedesu.
"Byly tam některé opravdu dobré vrcholové body jako třeba Zandvoort nebo Moskva. Měli jsme tam dobrou rychlost a stáli na pole position [v Moskvě]. Musíme se jednoduše pokusit získávat konstantní výsledky. To nám v minulé sezoně chybělo. Byly závody, ve kterých jsme museli bodovat. To byl problém," pokračuje Brit.
V osmnácti závodech sezony body bral jen šestkrát. I přesto ale vidí Gary na své druhé sezoně s týmem ART pozitivní věci: "Zlepšovali jsme se krůček po krůčku - a v loňské sezoně jsme byli jednoznačně lepší, než v té předchozí. Kluci [mechanici] jsou si teď jistější při stavbě auta, při set-upu i při zastávkách v boxech. Zde jsme letos určitě udělali pokrok. Pro nový tým je DTM velmi tvrdou sérií. Ale v loňské sezoně odvedli dobrou práci a já jsem si spolupráci s nimi opravdu užíval," říká šampion DTM z roku 2005.
Poté, co měl Gary v roce 2015 jako týmového kolegu v týmu ART nováčka Lucase Auera, tak v roce 2016 vedle něj startoval další mladík, Esteban Ocon. Poté, co Francouz odešel do F1, tak vedle Paffetta startoval Felix Rosenqvist. Na otázku, jestli také v roce 2017 chce Gary Paffett převzít v rámci týmu roli mentora, odpovídá s úsměvem: "V uplynulých dvou letech už jsem měl tři nováčky. Uvidíme, jestli ještě nějakého najdeme..."
Tesla chystá nový kompaktní model. V roce 2025 uvede Model Q, který bude mít délku jen čtyři metry a cenovku kolem 25 000 eur (cca 640.000 korun).
Chystá se revoluce v palubních systémech? Nové informace naznačují, že Apple brzy spustí vylepšený CarPlay s řadou inovací. Co přinese a kdy se ho dočkáme? Naznačil to německý AutoBild.
Vozy Toyota Corolla Hatchback a Touring Sports obhájily dva tituly v rámci prestižní ankety britského odborného časopisu What Car? Zatímco Hatchback se opět stal rodinným vozem roku, Touring Sports znovu bodoval jako nejvýhodnější kombi.
Felipe Nasr, Nick Tandy a Laurens Vanthoor se stali vítězi úvodního kola amerického šampionátu sportovních vozů, když s vozem Porsche překonali rekord na prestižní 24hodinovce v Daytoně.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.