Robert Wickens si je jistý tím, že Edoardo Mortara bude u Mercedesu úspěšný. Oba dva byli už v minulosti jednou týmovými kolegy - v roce 2008 ve Formuli 3.
Jak už víme, Edoardo Moratara po letošní sezoně skončil u Audi a míří k Mercedesu. Po šesti letech u inglostadtských jej čekají stuttgartští. Jedním z jeho týmových kolegů velmi pravděpodobně bude Robert Wickens. Velmi pravděpodobně proto, že Mercedes kromě Mortary ještě další jezdce nepotvrdil. "Mnoho lidí neví, že jsme byli s Edem během poloviny sezony, kterou jsem v roce 2008 strávil ve Formuli 3, týmovými kolegy," prozrazuje Robert Wickens. Oba jezdci tehdy jezdili za francouzský tým Signature.
"Z tohoto času vím, jak je rychlý," dodává Kanaďan. Mortara v sezoně 2008 obsadil v F3 druhou příčku za loňským vítězem Le Mans, Nicem Hülkenbergem, který aktuálně jezdí ve Formuli 1 už několikátou sezonu pro tým Force India a od příštího roku přechází do Renaultu. Wickens se tehdy zúčastnil pouze sedmi z deseti závodních víkendů a obsadil až 15. místo. Jeden závod ale dokázal vyhrát. Dle Roberta je Edoardo opravdovým týmovým hráčem.
"Je skvělým posilněním našeho týmu. Před každou sezonou musíme vždy vyplňovat dotazník, ve kterém jde o to, kdo bude největšími kandidáty na titul. Od každého výrobce musíme vybrat jednoho jezdce a v uplynulých třech letech jsem svůj křížek u Audi dal právě u Edoarda. Je jedním z nejlepších pilotů v DTM a jsem si jistý, že náš tým posune dopředu," pokračuje Wickens.
Jeho budoucnost u Mercedesu ale zatím nebyla oficiálně potvrzena. Je ale nepravděpodobné, že by Mercedes neměl zájem o jezdce, který pro ně letos získal nejvíce bodů. Rok 2016 byl v DTM nejúspěšnější sezonou jak pro Wickense, tak i Mortaru. Wickens dokázal vyhrát dva závody a celkově obsadil čtvrtou příčku jako nejlepší jedec na Mercedesu. Mortara dokázal vyhrát pět závodů, což je ze všech jezdců nejvíce. Titul mu unikl ve prospěch pilota BMW, Marca Wittmanna.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?