Druhý muž letošní sezony DTM, Edoardo Mortara, mění pro příští sezonu vůz. Z Audi přesedá do Mercedesu.
"Jsme moc rádi za to, že můžeme Edoardo Mortaru oznámit jako jednoho z jezdců pro sezonu 2017," řekl Ulrich Fritz, šéf Mercedesu AMG pro DTM. "Edoardo a Mercedes-AMG se domluvili na spolupráci již před nějakou dobou.
Ale vzhledem k respektu, který k Audi chováme, jsme se rozhodli, že tuto spolupráci nebudeme oznamovat dříve, než skončí boj o titul." Ital je tak prvním oficiálně potvrzeným jezdcem stuttgartské značky pro příští sezonu. U Mercedesu tak zbývá ještě pět volných míst.
Edoardo Mortara má za sebou velmi úspěšnou sezonu, i když v jejím závěru těsně podlehl Marcu Wittmannovi v boji o titul. Mortara ale vyhrál pět závodů a 8krát stanul na podium. Do DTM vstoupil v Ženevě narozený jezdec v roce 2011 po zisku titulu v Euroserii Formule 3.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?