Jezdec týmu Schnitzer, Antonio Felix da Costa, se rozhodl po konci letošní sezony opustit sérii DTM. Součástí BMW Motorsport však zůstává - v budoucnu bude jezdit ve Formuli E a v závodech GT vozů.
Antonio Felix da Costa byl během letošního léta oznámen jako jeden ze dvou jezdců Andretti Formula E týmu pro sezonu 2016-2017. Sezona tohoto šampionátu začala 9. října v Hong Kongu.
Portugalec si svůj debut v DTM odbyl v roce 2014 s týmem MTEK. Od sezony 2015 však jezdil v týmu Schnitzer. Svoje první a jediné pole position a vítězství získal jezdec téhož roku na Zandvoortu. Antonio Felix samozřejmě BMW děkuje za čas, který spolu v DTM strávili.
"Jsem nesmírně rád, že jsem mohl BMW reprezentovat v DTM v posledních třech letech. Tento šampionát je velmi konkurenční a na jezdce klade velké nároky. Nicméně DTM vyžaduje plné soustředění pouze na tento šampionát a já jsem se rozhodl plně zaměřit na Formuli E. Jsem rád, že budu součástí budoucího projektu BMW," říká jezdec.
Šéf motorsportu u BMW, Jens Marquardt, svého jezdce při odchodu pochválil: "Čas Antonia v DTM u BMW se naplnil, avšak budeme s ním spolupracovat i nadále. Jsem za to moc rád, protože je velmi talentovaný. Je jedním z nejlepších jezdců, co znám. Během svého relativně krátkého působení v DTM se mu podařilo vyhrát závod, což nemůže říct mnoho jezdců."
Antonio Felix da Costa je již druhým jezdcem z tábora BMW, který na konci sezony v DTM končí. Již dříve svůj odchod z DTM oznámil Martin Tomczyk.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?