Jezdec týmu Schnitzer, Antonio Felix da Costa, se rozhodl po konci letošní sezony opustit sérii DTM. Součástí BMW Motorsport však zůstává - v budoucnu bude jezdit ve Formuli E a v závodech GT vozů.
Antonio Felix da Costa byl během letošního léta oznámen jako jeden ze dvou jezdců Andretti Formula E týmu pro sezonu 2016-2017. Sezona tohoto šampionátu začala 9. října v Hong Kongu.
Portugalec si svůj debut v DTM odbyl v roce 2014 s týmem MTEK. Od sezony 2015 však jezdil v týmu Schnitzer. Svoje první a jediné pole position a vítězství získal jezdec téhož roku na Zandvoortu. Antonio Felix samozřejmě BMW děkuje za čas, který spolu v DTM strávili.
"Jsem nesmírně rád, že jsem mohl BMW reprezentovat v DTM v posledních třech letech. Tento šampionát je velmi konkurenční a na jezdce klade velké nároky. Nicméně DTM vyžaduje plné soustředění pouze na tento šampionát a já jsem se rozhodl plně zaměřit na Formuli E. Jsem rád, že budu součástí budoucího projektu BMW," říká jezdec.
Šéf motorsportu u BMW, Jens Marquardt, svého jezdce při odchodu pochválil: "Čas Antonia v DTM u BMW se naplnil, avšak budeme s ním spolupracovat i nadále. Jsem za to moc rád, protože je velmi talentovaný. Je jedním z nejlepších jezdců, co znám. Během svého relativně krátkého působení v DTM se mu podařilo vyhrát závod, což nemůže říct mnoho jezdců."
Antonio Felix da Costa je již druhým jezdcem z tábora BMW, který na konci sezony v DTM končí. Již dříve svůj odchod z DTM oznámil Martin Tomczyk.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?