Čelní jezdec Audi, Edoardo Mortara, má zřejmě namířeno z Ingolstadtu do Stuttgartu. Itala ve službách Audi zřejmě čeká poslední závodní víkend v RS5 DTM, od příští sezony by měl usedat do Mercedesu.
Zprávy o přestupu Edoardo Mortary k Mercedesu se zdají být stále jasnější. Ital, který momentálně drží druhou příčku v tabulce jezdců a má šanci zabojovat o titul, teď poprvé naznačil možný odchod k Mercedesu: "Ze spousty důvodu bude pro mě tento víkend něčím speciálním. Chci si ho jednoduše užít," řekl Edoardo Mortara před závěrečným víkendem na Hockenheimringu.
Mortara zveřejnil fotku, na které se zamyšleně dívá na svoji Audi RS5 DTM. K tomu se přidal také jeho značkový kolega, Mattias Ekström: "Přeji ti hodně štěstí. Vím, že je to pro tebe speciální víkend," napsal Švéd komentář po fotku Itala na Instagramu. Mortara pod komentář Ekströma napsal: "Naše vzájemná setkání už nebudou taková." Tím Ital jasně naznačil, že opouští Audi. Například podle německého 'Motorsport-Total.com' se o možném přestupu Mortary mluví stále hlasitěji už několik týdnů. Už na začátku minulého měsíce byli někteří odpovědní členové týmu Audi v interní komunikaci na nový příchod pro příští sezonu DTM.
Mortara s Audi jezdí od roku 2011. V dosavadních 74 závodech dokázal získat 7 vítězství pro značku z Ingolstadtu. Naposledy si vzpomínáme na přestup jezdce jedné značky k jiné v DTM před třemi lety. Jamie Green, který je aktuálně druhým nejlépe postaveným Audi, tehdy přešel od sezony 2013 od Mercedesu k Audi. U stuttgartských přitom předtím strávil osm sezon. Brit by měl mít svoje místo pro rok 2017 u Audi jisté.
Pokud by navíc pro příští sezonu opravdu došlo k tomu, že každá značka nasadí jen šest aut, a k Mercedesu opravdu zamíří Mortara, tak by v týmu HWA bylo opravdu těsno. Pro aktuálních osm pilotů by zbylo už jen pět volných sedaček. "Nemůžeme nic potvrdit. Vždy jsem říkal, že chceme sezonu přivést až do konce," řekl týmový šéf Mercedesu, Ulrich Fritz, pro 'Sport1'. "Do konce sezony jsou ještě dva závody, pak si popřemýšlíme o všech jezdeckých otázkách. Nikdy jsem nepopíral, že Edo je skvělým závodním jezdcem. A tak to pro tuto chvíli necháme."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?