Timo Scheider jezdí v DTM za tým Audi Sport Team Phoenix. Teď jej ale čeká nové dobrodružství, když si vyzkouší hned dva závody FIA World Rallycross Championship.
Konkrétně půjde o závody v Rize a v Barceloně. Dvojnásobný mistr DTM (2008 a 2009) usedne do vozu Seat Ibiza, který připravuje tým Münnich Motorsport. Němec si RX již jednou vyzkoušel, konkrétně to bylo vloni také v Barceloně.
Tehdy jel Timo Scheider ve stejném týmu a se stejným vozem, v závodu obsadil konečné 16. místo. Scheider v týmu Münnich nahradí lotšského jezdce, Reinise Nitisse. Scheiderovi zatím letos v DTM patří až 23. místo se ziskem pouhých 3 bodů.
|||photoInArticle '274714##Timo si vedle DTM vyzkouší i jinou sérii##dtm.de - HOCH ZWEI'||
Závod v Barceloně se pojede 17. až 18 září, Riga je pak na plánu od 30. září do 2. října. Timo na startu bude moci změřit své síly s Mattiasem Ekströmem, se kterým je dlouhá léta týmovým kolegou u Audi v DTM. Tentokrát oba jezdci pojedou za jiné značky (Ekström jezdí s Audi S1), i když obě patří do koncernu Volkswagen.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?