Timo Scheider jezdí v DTM za tým Audi Sport Team Phoenix. Teď jej ale čeká nové dobrodružství, když si vyzkouší hned dva závody FIA World Rallycross Championship.
Konkrétně půjde o závody v Rize a v Barceloně. Dvojnásobný mistr DTM (2008 a 2009) usedne do vozu Seat Ibiza, který připravuje tým Münnich Motorsport. Němec si RX již jednou vyzkoušel, konkrétně to bylo vloni také v Barceloně.
Tehdy jel Timo Scheider ve stejném týmu a se stejným vozem, v závodu obsadil konečné 16. místo. Scheider v týmu Münnich nahradí lotšského jezdce, Reinise Nitisse. Scheiderovi zatím letos v DTM patří až 23. místo se ziskem pouhých 3 bodů.
|||photoInArticle '274714##Timo si vedle DTM vyzkouší i jinou sérii##dtm.de - HOCH ZWEI'||
Závod v Barceloně se pojede 17. až 18 září, Riga je pak na plánu od 30. září do 2. října. Timo na startu bude moci změřit své síly s Mattiasem Ekströmem, se kterým je dlouhá léta týmovým kolegou u Audi v DTM. Tentokrát oba jezdci pojedou za jiné značky (Ekström jezdí s Audi S1), i když obě patří do koncernu Volkswagen.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?