Timo Scheider jezdí v DTM za tým Audi Sport Team Phoenix. Teď jej ale čeká nové dobrodružství, když si vyzkouší hned dva závody FIA World Rallycross Championship.
Konkrétně půjde o závody v Rize a v Barceloně. Dvojnásobný mistr DTM (2008 a 2009) usedne do vozu Seat Ibiza, který připravuje tým Münnich Motorsport. Němec si RX již jednou vyzkoušel, konkrétně to bylo vloni také v Barceloně.
Tehdy jel Timo Scheider ve stejném týmu a se stejným vozem, v závodu obsadil konečné 16. místo. Scheider v týmu Münnich nahradí lotšského jezdce, Reinise Nitisse. Scheiderovi zatím letos v DTM patří až 23. místo se ziskem pouhých 3 bodů.
|||photoInArticle '274714##Timo si vedle DTM vyzkouší i jinou sérii##dtm.de - HOCH ZWEI'||
Závod v Barceloně se pojede 17. až 18 září, Riga je pak na plánu od 30. září do 2. října. Timo na startu bude moci změřit své síly s Mattiasem Ekströmem, se kterým je dlouhá léta týmovým kolegou u Audi v DTM. Tentokrát oba jezdci pojedou za jiné značky (Ekström jezdí s Audi S1), i když obě patří do koncernu Volkswagen.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.