Timo Scheider jezdí v DTM za tým Audi Sport Team Phoenix. Teď jej ale čeká nové dobrodružství, když si vyzkouší hned dva závody FIA World Rallycross Championship.
Konkrétně půjde o závody v Rize a v Barceloně. Dvojnásobný mistr DTM (2008 a 2009) usedne do vozu Seat Ibiza, který připravuje tým Münnich Motorsport. Němec si RX již jednou vyzkoušel, konkrétně to bylo vloni také v Barceloně.
Tehdy jel Timo Scheider ve stejném týmu a se stejným vozem, v závodu obsadil konečné 16. místo. Scheider v týmu Münnich nahradí lotšského jezdce, Reinise Nitisse. Scheiderovi zatím letos v DTM patří až 23. místo se ziskem pouhých 3 bodů.
|||photoInArticle '274714##Timo si vedle DTM vyzkouší i jinou sérii##dtm.de - HOCH ZWEI'||
Závod v Barceloně se pojede 17. až 18 září, Riga je pak na plánu od 30. září do 2. října. Timo na startu bude moci změřit své síly s Mattiasem Ekströmem, se kterým je dlouhá léta týmovým kolegou u Audi v DTM. Tentokrát oba jezdci pojedou za jiné značky (Ekström jezdí s Audi S1), i když obě patří do koncernu Volkswagen.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.