René Rast si v neděli odbyl svůj debut v DTM s vozem Audi RS5 DTM. Záložní jezdec Audi, který reprezentuje čtyři kruhy převážně ve vytrvalostních závodech, usedl do vozu, se kterým měl jet Adrien Tambay.
Francouz byl nucen vynechat nedělní část víkendu v Holandsku poté, co si zranil ruku v nehodě hned po startu prvního závodu. Jeho náhradník, René Rast, je členem týmů Audi již několik let. 29 letý jezdec si vybral ke startu číslo #72.
Tambay se zapletl do nehody na startu sobotního závodu, ve které kolidovali ještě také Maximilian Götz s Mercedesem a Martin Tomczyk na BMW (Tomczyk postrčil zezadu Götze, který narazil do Tambaye). Tomczyk za to následně dostal penalizaci.
Vyšetření sice prokázala, že Adrien nemá v ruce nic zlomeného, ale ruka jej bolela i v neděli ráno. Proto se 25 letý jezdec rozhodl nestartovat. Rast si vůz mohl vyzkoušet jenom ráno v 30 minutovém tréninku, pak už následovala kvalifikace a závod - tam si vyjel po velmi pozdní zastávce v boxech 18. místo.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.