René Rast si v neděli odbyl svůj debut v DTM s vozem Audi RS5 DTM. Záložní jezdec Audi, který reprezentuje čtyři kruhy převážně ve vytrvalostních závodech, usedl do vozu, se kterým měl jet Adrien Tambay.
Francouz byl nucen vynechat nedělní část víkendu v Holandsku poté, co si zranil ruku v nehodě hned po startu prvního závodu. Jeho náhradník, René Rast, je členem týmů Audi již několik let. 29 letý jezdec si vybral ke startu číslo #72.
Tambay se zapletl do nehody na startu sobotního závodu, ve které kolidovali ještě také Maximilian Götz s Mercedesem a Martin Tomczyk na BMW (Tomczyk postrčil zezadu Götze, který narazil do Tambaye). Tomczyk za to následně dostal penalizaci.
Vyšetření sice prokázala, že Adrien nemá v ruce nic zlomeného, ale ruka jej bolela i v neděli ráno. Proto se 25 letý jezdec rozhodl nestartovat. Rast si vůz mohl vyzkoušet jenom ráno v 30 minutovém tréninku, pak už následovala kvalifikace a závod - tam si vyjel po velmi pozdní zastávce v boxech 18. místo.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?