René Rast si v neděli odbyl svůj debut v DTM s vozem Audi RS5 DTM. Záložní jezdec Audi, který reprezentuje čtyři kruhy převážně ve vytrvalostních závodech, usedl do vozu, se kterým měl jet Adrien Tambay.
Francouz byl nucen vynechat nedělní část víkendu v Holandsku poté, co si zranil ruku v nehodě hned po startu prvního závodu. Jeho náhradník, René Rast, je členem týmů Audi již několik let. 29 letý jezdec si vybral ke startu číslo #72.
Tambay se zapletl do nehody na startu sobotního závodu, ve které kolidovali ještě také Maximilian Götz s Mercedesem a Martin Tomczyk na BMW (Tomczyk postrčil zezadu Götze, který narazil do Tambaye). Tomczyk za to následně dostal penalizaci.
Vyšetření sice prokázala, že Adrien nemá v ruce nic zlomeného, ale ruka jej bolela i v neděli ráno. Proto se 25 letý jezdec rozhodl nestartovat. Rast si vůz mohl vyzkoušet jenom ráno v 30 minutovém tréninku, pak už následovala kvalifikace a závod - tam si vyjel po velmi pozdní zastávce v boxech 18. místo.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?