Christiana Vietorise připravil o vítězství svým manévrem Mattias Ekström. Němec po závodu požadoval tvrdé důsledky pro Švéda.
"Je to ten největší h**** na světě! Prvně si hraje na největšího sunnyboye paddocku, ale pak do všech pořád bourá a navíc si otevírá d****," to jsou ostrá slova, která jezdec týmu Mücke krátce po závodu na adresu Švéda přes televizi 'ARD' vyslal. Následně dostal od komisařů pokutu za tyto výrazy ve výši 3 000 EUR.
Po jistém čase se dostal Christian Vietoris znovu před mikrofon: "Po závodu jsem se vyjádřil jednoduše, protože jsem byl naštvaný z té situace. Oba vedoucí Mercedesy poslal jedním manévrem mimo trať. To nemá s motorsportem co dočinění. Prostě zabrzdil moc pozdě, kdybych tam nebyl já, tak by jel rovně ještě dalších 100 metrů."
Ekström se po závodu došel do garáže týmu Mücke omluvit, jenže to podle Vietorise nebylo dostatečné: "Vůbec nic mi nevysvětlil. Řekl jenom sorry, zašklebil se a byl zase pryč. Jsem připraven přijmou omluvu, když je míněna seriózně. Tohle podle mě nebyla vážná omluva." Pro Ekströma nejde o první nehodu v sezoně - v paměti je například kolize s António Félixem da Costou.
Proto požaduje Vietoris tvrdý trest: "Je pomalu čas začít přemýšet o zákazu startu v jednom závodu. V každém závodu můžeme pozorovat, co Eki dělá. Nechci ho srovnávat s Pastorem Maldonadem, protože ten je lepší..." nebere si jezdec Mercedesu vůbec servítky před dvojnásobným mistrem DTM.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.