Christiana Vietorise připravil o vítězství svým manévrem Mattias Ekström. Němec po závodu požadoval tvrdé důsledky pro Švéda.
"Je to ten největší h**** na světě! Prvně si hraje na největšího sunnyboye paddocku, ale pak do všech pořád bourá a navíc si otevírá d****," to jsou ostrá slova, která jezdec týmu Mücke krátce po závodu na adresu Švéda přes televizi 'ARD' vyslal. Následně dostal od komisařů pokutu za tyto výrazy ve výši 3 000 EUR.
Po jistém čase se dostal Christian Vietoris znovu před mikrofon: "Po závodu jsem se vyjádřil jednoduše, protože jsem byl naštvaný z té situace. Oba vedoucí Mercedesy poslal jedním manévrem mimo trať. To nemá s motorsportem co dočinění. Prostě zabrzdil moc pozdě, kdybych tam nebyl já, tak by jel rovně ještě dalších 100 metrů."
Ekström se po závodu došel do garáže týmu Mücke omluvit, jenže to podle Vietorise nebylo dostatečné: "Vůbec nic mi nevysvětlil. Řekl jenom sorry, zašklebil se a byl zase pryč. Jsem připraven přijmou omluvu, když je míněna seriózně. Tohle podle mě nebyla vážná omluva." Pro Ekströma nejde o první nehodu v sezoně - v paměti je například kolize s António Félixem da Costou.
Proto požaduje Vietoris tvrdý trest: "Je pomalu čas začít přemýšet o zákazu startu v jednom závodu. V každém závodu můžeme pozorovat, co Eki dělá. Nechci ho srovnávat s Pastorem Maldonadem, protože ten je lepší..." nebere si jezdec Mercedesu vůbec servítky před dvojnásobným mistrem DTM.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?