Christiana Vietorise připravil o vítězství svým manévrem Mattias Ekström. Němec po závodu požadoval tvrdé důsledky pro Švéda.
"Je to ten největší h**** na světě! Prvně si hraje na největšího sunnyboye paddocku, ale pak do všech pořád bourá a navíc si otevírá d****," to jsou ostrá slova, která jezdec týmu Mücke krátce po závodu na adresu Švéda přes televizi 'ARD' vyslal. Následně dostal od komisařů pokutu za tyto výrazy ve výši 3 000 EUR.
Po jistém čase se dostal Christian Vietoris znovu před mikrofon: "Po závodu jsem se vyjádřil jednoduše, protože jsem byl naštvaný z té situace. Oba vedoucí Mercedesy poslal jedním manévrem mimo trať. To nemá s motorsportem co dočinění. Prostě zabrzdil moc pozdě, kdybych tam nebyl já, tak by jel rovně ještě dalších 100 metrů."
Ekström se po závodu došel do garáže týmu Mücke omluvit, jenže to podle Vietorise nebylo dostatečné: "Vůbec nic mi nevysvětlil. Řekl jenom sorry, zašklebil se a byl zase pryč. Jsem připraven přijmou omluvu, když je míněna seriózně. Tohle podle mě nebyla vážná omluva." Pro Ekströma nejde o první nehodu v sezoně - v paměti je například kolize s António Félixem da Costou.
Proto požaduje Vietoris tvrdý trest: "Je pomalu čas začít přemýšet o zákazu startu v jednom závodu. V každém závodu můžeme pozorovat, co Eki dělá. Nechci ho srovnávat s Pastorem Maldonadem, protože ten je lepší..." nebere si jezdec Mercedesu vůbec servítky před dvojnásobným mistrem DTM.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?