Esteban Ocon si na DTM zatím ještě stále nezvykl. Mladík dokonce v dosavadních šesti odjetých závodech ještě nebodoval, což se mu vůbec nelíbí.
Kariéra Estebana Ocona v DTM mohla začít lépe - po úvodních čtyřech závodech roku je mezi pouhými třemi jezdci, kteří ještě nebodovali. Nejlepší umístění vyjel Francouz naposledy na Lausitzringu, kde byl 15.: "Nikdy jsem si nemyslel, že to bude tak těžké jezdit v DTM," přiznává mladík.
Před vrcholem sezony DTM, závodem na Norisringu, ale říká: "Myslím, že už DTM rozumím lépe. V DTM jsou zkušenosti velmi důležité. Musíte najít důvěru ve vůz a zvyknout si na způsob závodění. Souboje na trati jsou zcela jistě tím největším rozdílem oproti závodění s formulemi. Každý víkend se učím a doufám, že brzy vyjedu body.
Když se nám povede dát v jeden víkend všechno dohromady, pak je dobrý výsledek zcela jistě možný. Úvodní víkend na Hockenheimu začal vlastně velmi dobře. Byli jsme spokojeni s naší rychlostí, ale závod vůbec nevyšel. Neměl jsem štěstí a nedokončil jsem ani jeden závod. Takový začátek si nepřejete.
Na Red Bull Ringu a Lausitzringu jsme nebyli dostatečně silní na to, abychom získali body. Ale pracujeme velmi tvrdě na tom, abychom se dostali na tu úroveň, která nám umožní bojovat o body a podia. Pořád mě však závodění neskutečně baví. Je fantastické kombinovat DTM a F1. Taková šance se nenabízí každý den," říká 19 letý mladík.
"Jasně, jsem hodně zanepřázdněný, ale vůbec nemohu naříkat," říká Ocon, který je také testovacím a záložním jezdcem týmu Renault v F1. Pro Estebana je to nová situace, v minulých dvou letech vyhrál F3 i GP3 hned v první sezoně.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.