Esteban Ocon si na DTM zatím ještě stále nezvykl. Mladík dokonce v dosavadních šesti odjetých závodech ještě nebodoval, což se mu vůbec nelíbí.
Kariéra Estebana Ocona v DTM mohla začít lépe - po úvodních čtyřech závodech roku je mezi pouhými třemi jezdci, kteří ještě nebodovali. Nejlepší umístění vyjel Francouz naposledy na Lausitzringu, kde byl 15.: "Nikdy jsem si nemyslel, že to bude tak těžké jezdit v DTM," přiznává mladík.
Před vrcholem sezony DTM, závodem na Norisringu, ale říká: "Myslím, že už DTM rozumím lépe. V DTM jsou zkušenosti velmi důležité. Musíte najít důvěru ve vůz a zvyknout si na způsob závodění. Souboje na trati jsou zcela jistě tím největším rozdílem oproti závodění s formulemi. Každý víkend se učím a doufám, že brzy vyjedu body.
Když se nám povede dát v jeden víkend všechno dohromady, pak je dobrý výsledek zcela jistě možný. Úvodní víkend na Hockenheimu začal vlastně velmi dobře. Byli jsme spokojeni s naší rychlostí, ale závod vůbec nevyšel. Neměl jsem štěstí a nedokončil jsem ani jeden závod. Takový začátek si nepřejete.
Na Red Bull Ringu a Lausitzringu jsme nebyli dostatečně silní na to, abychom získali body. Ale pracujeme velmi tvrdě na tom, abychom se dostali na tu úroveň, která nám umožní bojovat o body a podia. Pořád mě však závodění neskutečně baví. Je fantastické kombinovat DTM a F1. Taková šance se nenabízí každý den," říká 19 letý mladík.
"Jasně, jsem hodně zanepřázdněný, ale vůbec nemohu naříkat," říká Ocon, který je také testovacím a záložním jezdcem týmu Renault v F1. Pro Estebana je to nová situace, v minulých dvou letech vyhrál F3 i GP3 hned v první sezoně.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?