Esteban Ocon si na DTM zatím ještě stále nezvykl. Mladík dokonce v dosavadních šesti odjetých závodech ještě nebodoval, což se mu vůbec nelíbí.
Kariéra Estebana Ocona v DTM mohla začít lépe - po úvodních čtyřech závodech roku je mezi pouhými třemi jezdci, kteří ještě nebodovali. Nejlepší umístění vyjel Francouz naposledy na Lausitzringu, kde byl 15.: "Nikdy jsem si nemyslel, že to bude tak těžké jezdit v DTM," přiznává mladík.
Před vrcholem sezony DTM, závodem na Norisringu, ale říká: "Myslím, že už DTM rozumím lépe. V DTM jsou zkušenosti velmi důležité. Musíte najít důvěru ve vůz a zvyknout si na způsob závodění. Souboje na trati jsou zcela jistě tím největším rozdílem oproti závodění s formulemi. Každý víkend se učím a doufám, že brzy vyjedu body.
Když se nám povede dát v jeden víkend všechno dohromady, pak je dobrý výsledek zcela jistě možný. Úvodní víkend na Hockenheimu začal vlastně velmi dobře. Byli jsme spokojeni s naší rychlostí, ale závod vůbec nevyšel. Neměl jsem štěstí a nedokončil jsem ani jeden závod. Takový začátek si nepřejete.
Na Red Bull Ringu a Lausitzringu jsme nebyli dostatečně silní na to, abychom získali body. Ale pracujeme velmi tvrdě na tom, abychom se dostali na tu úroveň, která nám umožní bojovat o body a podia. Pořád mě však závodění neskutečně baví. Je fantastické kombinovat DTM a F1. Taková šance se nenabízí každý den," říká 19 letý mladík.
"Jasně, jsem hodně zanepřázdněný, ale vůbec nemohu naříkat," říká Ocon, který je také testovacím a záložním jezdcem týmu Renault v F1. Pro Estebana je to nová situace, v minulých dvou letech vyhrál F3 i GP3 hned v první sezoně.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.