Tým Audi Sport dostal po závodu na Lausitzringu varování od sportovních komisařů za to, že jeho mechanik přebíhal před Edoardo Mortarou, který mířil ke svému stání pro nové pneumatiky.
Ve 32. kole ke svým mechanikům zamířili jak Nico Müller tak Edoardo Mortara. Oba jezdci Audi (každý však z jiného týmu - Team Abt a Team Abt Sportsline) mají boxová stání hned za sebou. Švýcar byl na trati před Italem, takže jeho zastávka proběhla bez problémů dříve než ta Mortarova.
Po odjetí Müllera od mechaniků ke svému boxovému stání zatočil i Edoardo Mortara. Jenže přesně v moment, kdy zatočil, mu do cesty vběhl jeden z mechaniků Müllera. Edoardo již nemohl nic dělat a mechanika srazil. Mechanik byl převezen do zdravotnického centra na okruhu. Zajímavostí bylo, že při incidentu přišel o botu!
Komisaři po závodu šetřili celou nehodu a došli k závěru, že Mortara je nevinen. Na druhou stranu, Audi Sport porušilo článek 2.2.2 přílohy H Mezinárodního sportovního kódu. Tento článek vyžaduje, aby mechanici vstupovali do boxové uličky těsně před provedením práce a po svém úkonu ji ihned opustili.
Komisaři se proto rozhodli tým Audi varovat, na Mortaru to nemá sebemenší vliv.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?