Tým Audi Sport dostal po závodu na Lausitzringu varování od sportovních komisařů za to, že jeho mechanik přebíhal před Edoardo Mortarou, který mířil ke svému stání pro nové pneumatiky.
Ve 32. kole ke svým mechanikům zamířili jak Nico Müller tak Edoardo Mortara. Oba jezdci Audi (každý však z jiného týmu - Team Abt a Team Abt Sportsline) mají boxová stání hned za sebou. Švýcar byl na trati před Italem, takže jeho zastávka proběhla bez problémů dříve než ta Mortarova.
Po odjetí Müllera od mechaniků ke svému boxovému stání zatočil i Edoardo Mortara. Jenže přesně v moment, kdy zatočil, mu do cesty vběhl jeden z mechaniků Müllera. Edoardo již nemohl nic dělat a mechanika srazil. Mechanik byl převezen do zdravotnického centra na okruhu. Zajímavostí bylo, že při incidentu přišel o botu!
Komisaři po závodu šetřili celou nehodu a došli k závěru, že Mortara je nevinen. Na druhou stranu, Audi Sport porušilo článek 2.2.2 přílohy H Mezinárodního sportovního kódu. Tento článek vyžaduje, aby mechanici vstupovali do boxové uličky těsně před provedením práce a po svém úkonu ji ihned opustili.
Komisaři se proto rozhodli tým Audi varovat, na Mortaru to nemá sebemenší vliv.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.