Tým Audi Sport dostal po závodu na Lausitzringu varování od sportovních komisařů za to, že jeho mechanik přebíhal před Edoardo Mortarou, který mířil ke svému stání pro nové pneumatiky.
Ve 32. kole ke svým mechanikům zamířili jak Nico Müller tak Edoardo Mortara. Oba jezdci Audi (každý však z jiného týmu - Team Abt a Team Abt Sportsline) mají boxová stání hned za sebou. Švýcar byl na trati před Italem, takže jeho zastávka proběhla bez problémů dříve než ta Mortarova.
Po odjetí Müllera od mechaniků ke svému boxovému stání zatočil i Edoardo Mortara. Jenže přesně v moment, kdy zatočil, mu do cesty vběhl jeden z mechaniků Müllera. Edoardo již nemohl nic dělat a mechanika srazil. Mechanik byl převezen do zdravotnického centra na okruhu. Zajímavostí bylo, že při incidentu přišel o botu!
Komisaři po závodu šetřili celou nehodu a došli k závěru, že Mortara je nevinen. Na druhou stranu, Audi Sport porušilo článek 2.2.2 přílohy H Mezinárodního sportovního kódu. Tento článek vyžaduje, aby mechanici vstupovali do boxové uličky těsně před provedením práce a po svém úkonu ji ihned opustili.
Komisaři se proto rozhodli tým Audi varovat, na Mortaru to nemá sebemenší vliv.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?