Norbert Haug chválí Tima Glocka za dosavadní výkony v letošní sezoně DTM. Dokonce jej vidí jako možného kandidáta na titul, kromě něj ale vidí potenciál i v dalších pilotech.
Timo Glock ve Spielbergu před dvěma týdny oslavil svoje třetí vítězství v DTM v kariéře. Po Rakousku tak byl v průběžném bodování na třetím místě a na v té době vedoucího Paula di Restu mu chybělo jen šest bodů. Dnes na německém Lausitzringu vyšel ale Timo naprázdno, a tak se propadl na šesté místo. Pokud by byl v podobných výkonech schopen pokračovat i v dalších měsících, tak se bude jednoznačně jednat o jeho nejpovedenější sezonu v DTM a na konci roku by se mohl řadit mezi kandidáty na titul.
"Myslím, že DTM má v Glockovi černého koně," říká někdejší šéf Mercedes Motorsport, Norbert Haug, pro dtm.com. "Timo je mužem prvních čtyřech závodů a tabulku by býval vedl, kdyby nebyl pro překročení limitů zadního křídla diskvalifikován z nedělního závodu na Hockenheimu." Jezdec BMW díky této diskvalifikaci přišel o 18 bodů.
Glock toto rozhodnutí závodních komisarů akceptoval. Haug k tomu dodává: "Zcela jistě se zatnutou pěstí v kapse, ale nenaříkal. Místo toho pracoval s tím, co měl on a jeho RMG tým k dispozici. A to absolutně bravurně. Timo patří k několika málo bývalým jezdcům Formule 1, kteří jsou, nebo byli, schopni zanechat v DTM svůj otisk. Je kandidátem na titul. Ale po pěti závodech je tu ještě tucet dalších. Tak to v DTM bývá," zakončil Haug.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.