Norbert Haug chválí Tima Glocka za dosavadní výkony v letošní sezoně DTM. Dokonce jej vidí jako možného kandidáta na titul, kromě něj ale vidí potenciál i v dalších pilotech.
Timo Glock ve Spielbergu před dvěma týdny oslavil svoje třetí vítězství v DTM v kariéře. Po Rakousku tak byl v průběžném bodování na třetím místě a na v té době vedoucího Paula di Restu mu chybělo jen šest bodů. Dnes na německém Lausitzringu vyšel ale Timo naprázdno, a tak se propadl na šesté místo. Pokud by byl v podobných výkonech schopen pokračovat i v dalších měsících, tak se bude jednoznačně jednat o jeho nejpovedenější sezonu v DTM a na konci roku by se mohl řadit mezi kandidáty na titul.
"Myslím, že DTM má v Glockovi černého koně," říká někdejší šéf Mercedes Motorsport, Norbert Haug, pro dtm.com. "Timo je mužem prvních čtyřech závodů a tabulku by býval vedl, kdyby nebyl pro překročení limitů zadního křídla diskvalifikován z nedělního závodu na Hockenheimu." Jezdec BMW díky této diskvalifikaci přišel o 18 bodů.
Glock toto rozhodnutí závodních komisarů akceptoval. Haug k tomu dodává: "Zcela jistě se zatnutou pěstí v kapse, ale nenaříkal. Místo toho pracoval s tím, co měl on a jeho RMG tým k dispozici. A to absolutně bravurně. Timo patří k několika málo bývalým jezdcům Formule 1, kteří jsou, nebo byli, schopni zanechat v DTM svůj otisk. Je kandidátem na titul. Ale po pěti závodech je tu ještě tucet dalších. Tak to v DTM bývá," zakončil Haug.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?