Norbert Haug chválí Tima Glocka za dosavadní výkony v letošní sezoně DTM. Dokonce jej vidí jako možného kandidáta na titul, kromě něj ale vidí potenciál i v dalších pilotech.
Timo Glock ve Spielbergu před dvěma týdny oslavil svoje třetí vítězství v DTM v kariéře. Po Rakousku tak byl v průběžném bodování na třetím místě a na v té době vedoucího Paula di Restu mu chybělo jen šest bodů. Dnes na německém Lausitzringu vyšel ale Timo naprázdno, a tak se propadl na šesté místo. Pokud by byl v podobných výkonech schopen pokračovat i v dalších měsících, tak se bude jednoznačně jednat o jeho nejpovedenější sezonu v DTM a na konci roku by se mohl řadit mezi kandidáty na titul.
"Myslím, že DTM má v Glockovi černého koně," říká někdejší šéf Mercedes Motorsport, Norbert Haug, pro dtm.com. "Timo je mužem prvních čtyřech závodů a tabulku by býval vedl, kdyby nebyl pro překročení limitů zadního křídla diskvalifikován z nedělního závodu na Hockenheimu." Jezdec BMW díky této diskvalifikaci přišel o 18 bodů.
Glock toto rozhodnutí závodních komisarů akceptoval. Haug k tomu dodává: "Zcela jistě se zatnutou pěstí v kapse, ale nenaříkal. Místo toho pracoval s tím, co měl on a jeho RMG tým k dispozici. A to absolutně bravurně. Timo patří k několika málo bývalým jezdcům Formule 1, kteří jsou, nebo byli, schopni zanechat v DTM svůj otisk. Je kandidátem na titul. Ale po pěti závodech je tu ještě tucet dalších. Tak to v DTM bývá," zakončil Haug.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?