Jezdec týmu BMW Motorsport, Timo Glock, získal minulý týden na Red Bull Ringu první vítězství sezony, zároveň se jednalo o jeho třetí vítězství v DTM. Pro Němce se tak jedná o fantastický výsledek, když získal vítězství už na druhém závodním víkendu po jeho letošním přestupu k týmu RMG.
Glock do nedělního závodu startoval ze třetí pozice na startu, hned na startu se mu ale podařilo dostat se před dalšího jezdce na BMW, António Félixe da Costu. Ve druhém kole se Timovi ihned po povolení využívání DRS podařilo s jeho pomocí předjet Jamie Greena. Dostal se tak do vedení, které už do konce závodu nikomu nepřepustil.
Pro tým RMG se celkově jednalo o vydařený víkend, když v sobotu triumfoval Marco Wittmann, druhý jezdec stáje. RMG tak vede pořadí mezi týmy a Timo Glock je i přes penalizaci z Hockenheimringu po zisku druhého místa (více zde) průběžně třetí. Němec má na svém kontě 37 bodů a na vedoucího Paula di Restu ztrácí 6 bodů.
"Tento závod byl snem. Nemohl jsem jet lépe. V úvodních kolech se mi podařilo poodjet a pak už si svoje vedení udržovat. Po menší chybě v kvalifikaci a smůle na Hockenheimu je to velice uspokojující a BMW Team RMG měl dobrý víkend díky vítězství Marca a mě. Opravdu jsem velmi šťastný. Celkově to byl skvělý víkend pro BWM," říká Timo Glock.
Šéf BMW Motorsport, Jens Marquardt, k tomu dodává: "Byl to od Tima velmi silný závod. Oproti silné konkurenci ze strany Audi jsme měli správnou strategii. Ukázalo se být dobrým rozhodnutím zavolat Tima k brzkému pit stopu. Mattias Ekström opět zajel velmi pozdě, ale nakonec to stačilo. Pro BMW Team RMG to byl perfektní víkend, když získalo vítězství v obou závodech. Gratuluji jim k tomuto mimořádnému výsledku."
BMW také vede tabulku výrobců, ve které má 203 bodů, což je o 95 Audi Sport a o 110 více než Mercedes-Benz.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.