Jezdec týmu BMW Motorsport, Timo Glock, získal minulý týden na Red Bull Ringu první vítězství sezony, zároveň se jednalo o jeho třetí vítězství v DTM. Pro Němce se tak jedná o fantastický výsledek, když získal vítězství už na druhém závodním víkendu po jeho letošním přestupu k týmu RMG.
Glock do nedělního závodu startoval ze třetí pozice na startu, hned na startu se mu ale podařilo dostat se před dalšího jezdce na BMW, António Félixe da Costu. Ve druhém kole se Timovi ihned po povolení využívání DRS podařilo s jeho pomocí předjet Jamie Greena. Dostal se tak do vedení, které už do konce závodu nikomu nepřepustil.
Pro tým RMG se celkově jednalo o vydařený víkend, když v sobotu triumfoval Marco Wittmann, druhý jezdec stáje. RMG tak vede pořadí mezi týmy a Timo Glock je i přes penalizaci z Hockenheimringu po zisku druhého místa (více zde) průběžně třetí. Němec má na svém kontě 37 bodů a na vedoucího Paula di Restu ztrácí 6 bodů.
"Tento závod byl snem. Nemohl jsem jet lépe. V úvodních kolech se mi podařilo poodjet a pak už si svoje vedení udržovat. Po menší chybě v kvalifikaci a smůle na Hockenheimu je to velice uspokojující a BMW Team RMG měl dobrý víkend díky vítězství Marca a mě. Opravdu jsem velmi šťastný. Celkově to byl skvělý víkend pro BWM," říká Timo Glock.
Šéf BMW Motorsport, Jens Marquardt, k tomu dodává: "Byl to od Tima velmi silný závod. Oproti silné konkurenci ze strany Audi jsme měli správnou strategii. Ukázalo se být dobrým rozhodnutím zavolat Tima k brzkému pit stopu. Mattias Ekström opět zajel velmi pozdě, ale nakonec to stačilo. Pro BMW Team RMG to byl perfektní víkend, když získalo vítězství v obou závodech. Gratuluji jim k tomuto mimořádnému výsledku."
BMW také vede tabulku výrobců, ve které má 203 bodů, což je o 95 Audi Sport a o 110 více než Mercedes-Benz.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?