António Félix Da Costa včera předvedl povedený závod, když se z 20. místa na startu propracoval až na 7. v cíli.
Portugalec v barvách BMW Team Schnitzer byl během první žluté fáze vytlačen mimo trať Jamiem Greenem, následně v prostřední fázi závodu svedl tvrdý souboj s Mattiasem Ekströmem a Gary Paffettem.
Komisaři po závodu na videu odhalili, že Da Costa použil v jednom kole DRS celkem čtyřikrát. Přitom pravidla povolují použití DRS pouze 3 krát v jednom kole. Proto se rozhodli Antonia Felixe Da Costu penalizovat 5 vteřinovou pit-stop penalizací, která se v závodu bez zastávek v boxech automaticky mění v přičtení 5 vteřin k výslednému času.
Jezdec BMW závod dokončil jako 7. s 10 vteřinovým náskokem před kolegou od BMW, Maximem Martinem. Penalizace tedy neovlivnila jeho celkové umístění v letošním prvním závodu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?