DTM bude používat pneumatiky Hankook až do konce sezony 2019. Současná smlouva tak byla prodloužena o další tři roky.
Hans Werner Aufrecht, předseda společnosti ITR (promotér DTM), a Ho-Youl Pae, šéf Hankook Europe, oznámili uzavření smlouvy v rámci úvodního závodu DTM na německém Hockenheimringu. Výrobce pneumatik už během předsezonních testů na Hockenheimringu spolupracoval s Audi, Mercedesem i BMW na vývoji nových pneumatik pro sezonu 2017.
Ho-Youl Pae k prodloužení smlouvy řekl: "DTM je neúspěšnější mezinárodní série cestovních vozů. Účast tří prémiových značek - BMW, Audi a Mercedesu - znamená, že nikde jinde v motorsportu to není tak nahuštěné jako v DTM. Je zde ta nejvyšší možná technologická úroveň. Jsme hrdí na to, že DTM vstoupí do nové éry s námi jako exklusivním dodavatelem. Budeme se stále snažit posilovat jejich důvěru v nás."
Hans Werner Aufrecht dodává: "Důvěrná spolupráce s Hankook, společností, která dokáže stavět vysoce výkonné produkty a jejich technologie vložená do pneumatik, nás vedla k prodloužení partnerství. S ohledem na další mezinárodní rozšiřování a budoucí technické regule hraje profesionalismus dodavatele pneumatik klíčovou roli."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?