DTM bude používat pneumatiky Hankook až do konce sezony 2019. Současná smlouva tak byla prodloužena o další tři roky.
Hans Werner Aufrecht, předseda společnosti ITR (promotér DTM), a Ho-Youl Pae, šéf Hankook Europe, oznámili uzavření smlouvy v rámci úvodního závodu DTM na německém Hockenheimringu. Výrobce pneumatik už během předsezonních testů na Hockenheimringu spolupracoval s Audi, Mercedesem i BMW na vývoji nových pneumatik pro sezonu 2017.
Ho-Youl Pae k prodloužení smlouvy řekl: "DTM je neúspěšnější mezinárodní série cestovních vozů. Účast tří prémiových značek - BMW, Audi a Mercedesu - znamená, že nikde jinde v motorsportu to není tak nahuštěné jako v DTM. Je zde ta nejvyšší možná technologická úroveň. Jsme hrdí na to, že DTM vstoupí do nové éry s námi jako exklusivním dodavatelem. Budeme se stále snažit posilovat jejich důvěru v nás."
Hans Werner Aufrecht dodává: "Důvěrná spolupráce s Hankook, společností, která dokáže stavět vysoce výkonné produkty a jejich technologie vložená do pneumatik, nás vedla k prodloužení partnerství. S ohledem na další mezinárodní rozšiřování a budoucí technické regule hraje profesionalismus dodavatele pneumatik klíčovou roli."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?