O víkendu startuje v Hockenheimu německé mistrovství cestovních vozů, ve kterém poměří síly tradiční značky Mercedes-Benz, BMW a Audi. V průběhu sezóny zavítají závody DTM také například do Holandska, Maďarska nebo Ruska. Pro fanoušky bylo přichystáno hned několik novinek, které mají přinést větší napětí a atraktivitu. Přímé přenosy bude na stanici O2 Sport komentovat zkušený motoristický expert Petr Horák.
Letošní sezóna nabízí nejlépe obsazenou startovní listinu za celou svou historii, objeví se v ní hned sedm bývalých šampionů, několik bývalých pilotů F1 i mistrů juniorských formulových sérií. Navíc hned osmnáct jezdců již v minulosti v DTM slavilo vítězství. Tenhle zajímavě namíchaný koktejl umí připravit pro fanoušky pořádně atraktivní podívanou. O tu se dle nových předpisů starají také dvě různé sady pneumatik nebo změny v oblasti systému nastavitelného zadního křídla (DRS).
Další novinka, jež se má postarat o větší dramatičnost během závodů, se týká závaží u speciálů značky BMW, kde tyto vozy můžou být až o 7,5 kg lehčí než konkurence. Tím by se měl smazat výkonnostní odstup na konkurenty z Mercedesu a Audi. "DTM je jednou z nejlepších sérií cestovních vozů světa. Jsou v ní nejlepší piloti, kde navíc všechny týmy mají tovární podporu. Koncept technických a sportovních předpisů zaručuje vyrovnané závodění od startu až do samotného cíle," sdělil Petr Horák, známý komentátor stanice O2 Sport.
Diváci O2 Sport se můžou v letošním ročníku těšit na devět víkendů s osmnácti závody. Naprostým vrcholem je pak ostře sledovaný okruh Norisring v Norimberku, který je proslulý obrovským zájmem fanoušků a díky jedinečné atmosféře se mu přezdívá Monako DTM. Mistrovství německých sportovních vozů tak doplní na stanici O2 Sport již běžící světový šampionát v rallye, jenž se rovněž těší velké popularitě.
Přímé přenosy podniku DTM startují v sobotu od 15.45 hodin na O2 Sport. V neděli pak pokračují druhým závodem od 14.15 hodin.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.