Letos máme již před startem sezony jednu jistotu - Pascal Wehrlein svůj titul neobhájí, protože odešel závodit do F1. Němec se přitom vloni stal historicky nejmladším šampionem DTM, když titul získal ještě před svými 21. narozeninami.
Nejvážnějšími konkurenty jezdce Mercedesu byli na konci loňské sezony Jamie Green a Mattias Ekström z Audi. Může tedy letos titul vyhrát právě jeden z nich? "Myslím, že letos budou na čele opět obvyklí uchazeči: Jamie Green byl extrémně silný, to stejné platí pro Mattiase Ekströma," odpovídá na otázku o svém nástupci Pascal Wehrlein.
Jezdec týmu Manor si však nemyslí, že o titul letos budou bojovat pouze jezdci Audi: "BMW na konci loňského roku přidalo. V jejich táboře budou pravděpodobně míchat kartami opět Spengler a Wittmann. Ale také Farfus je velmi dobrý."
"V DTM se nedá předpovídat, kdo vyhraje, protože je všechno hodně těsné. Také u Mercedesu důvěřuji několika jezdcům, že budou bojovat na čele," zakončil úřadující mistr DTM. Jediným nováčkem letošní sezony je Esteban Ocon, který nahradil právě Pascala. U všech značek došlo ale také na přesuny v rámci týmů.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?