Letos máme již před startem sezony jednu jistotu - Pascal Wehrlein svůj titul neobhájí, protože odešel závodit do F1. Němec se přitom vloni stal historicky nejmladším šampionem DTM, když titul získal ještě před svými 21. narozeninami.
Nejvážnějšími konkurenty jezdce Mercedesu byli na konci loňské sezony Jamie Green a Mattias Ekström z Audi. Může tedy letos titul vyhrát právě jeden z nich? "Myslím, že letos budou na čele opět obvyklí uchazeči: Jamie Green byl extrémně silný, to stejné platí pro Mattiase Ekströma," odpovídá na otázku o svém nástupci Pascal Wehrlein.
Jezdec týmu Manor si však nemyslí, že o titul letos budou bojovat pouze jezdci Audi: "BMW na konci loňského roku přidalo. V jejich táboře budou pravděpodobně míchat kartami opět Spengler a Wittmann. Ale také Farfus je velmi dobrý."
"V DTM se nedá předpovídat, kdo vyhraje, protože je všechno hodně těsné. Také u Mercedesu důvěřuji několika jezdcům, že budou bojovat na čele," zakončil úřadující mistr DTM. Jediným nováčkem letošní sezony je Esteban Ocon, který nahradil právě Pascala. U všech značek došlo ale také na přesuny v rámci týmů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.