Ke změně v barevném provedení dojde u třech jezdců - Marco Wittmanna, António Félixe Da Costy a Toma Blomqvista. U ostatních závodníků barvy zůstávají. Martin Tomczyk bude mít nově na pozadí klasických M barev nápis připomínající 100 let výročí značky.
Marco Wittmann už jezdíl v jeho nových barvách Red Bull na testu v Monteblancu minulý týden. Jeho zbarvení ICE Watch nově přebírá Tom Blomqvist, který zase přepouští svoje zbarvení Puma Antonio Felixi da Costovi.
S odkazem na stoleté výročí značky pojede Martin Tomczyk: "Jsou jenom dvě čísla, která bych vyměnil za svoji 77. Číslo 1 pro šampiona DTM a 100 jako přípomínka výročí značky. Pro mě je velkou ctí oslavit 100 let značky tím, že budu vozit toto číslo na svém voze celý rok. Udělám vše pro to, abych s tímto číslem dosáhl co nejvíc dobrých výsledků."
Na obrázky jednotlivých vozů se podívejte zde (zdroj: motorsport-total.com).
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?