Ke změně v barevném provedení dojde u třech jezdců - Marco Wittmanna, António Félixe Da Costy a Toma Blomqvista. U ostatních závodníků barvy zůstávají. Martin Tomczyk bude mít nově na pozadí klasických M barev nápis připomínající 100 let výročí značky.
Marco Wittmann už jezdíl v jeho nových barvách Red Bull na testu v Monteblancu minulý týden. Jeho zbarvení ICE Watch nově přebírá Tom Blomqvist, který zase přepouští svoje zbarvení Puma Antonio Felixi da Costovi.
S odkazem na stoleté výročí značky pojede Martin Tomczyk: "Jsou jenom dvě čísla, která bych vyměnil za svoji 77. Číslo 1 pro šampiona DTM a 100 jako přípomínka výročí značky. Pro mě je velkou ctí oslavit 100 let značky tím, že budu vozit toto číslo na svém voze celý rok. Udělám vše pro to, abych s tímto číslem dosáhl co nejvíc dobrých výsledků."
Na obrázky jednotlivých vozů se podívejte zde (zdroj: motorsport-total.com).
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?