Vloni se stal Green vice-mistrem DTM. Vyhrál čtyři závody (nikdo jiný jich vloni nevyhrál tolik), jenže smůla, technické problémy a slabé výkony v polovině šampionátu jej připravily o titul.
Ten vyhrál Pascal Wehrlein s náskokem 19 bodů i přesto, že vyhrál jen 2 krát. Britova motivace je před letošním rokem proto obrovská: "Jisté je, že jsme vloni měli velmi rychlé auto a jenom díky velké smůle jsme nezískali jezdecký ani konstruktérský titul. Rychlost seděla. Doufáme, že tomu tak bude i letos."
33 letý jezdec bude i nadále v týmu Rosberg: "Jsme silná, malá skupina, která si navzájem důvěřuje. Je pozitivní, že spolu můžeme dále spolupracovat a snad si pozitivní momenty z minulé sezony přeneseme i do této."
Inženýři a mechanici zůstávají stejní - s mění se ale týmový kolega, tím bude Adrien Tambay: "Pro mě se nic nemění. Známe se dobře a vycházíme spolu. Je to rychlý jezdec a mladík. Já jsem trošku starší a zkušenější. Myslím, že z pohledu týmu Rosberg je to dobrá kombinace. I s Nicem (Müllerem) to tak bylo," hodnotí Jamie Green.
Testy nové Audi RS 5 DTM začnou na konci února - Jamie bude ve voze sedět 5 dní. "Myslím, že je dobré si během zimy dát pár měsíců od závodění volno. Člověku to dá prostor a udržuje ho to motivovaným. V květnu na Hockenheimu už budu ale opět hladový po závodění."
"Mercedes bude mít zcela novou karoserii. Je tedy možné, že se díky tomu poměry trošku změní. I před rokem byl vývoj techniky vozů zmrazený - i tak ale bylo BMW překvapivě pomalé poté, co Marco Wittmann v předchozí sezoně vyhrál titul. Kdo by to čekal? V DTM není nic garantované," obává se Mercedesu 33 letý pilot.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.