Vloni se stal Green vice-mistrem DTM. Vyhrál čtyři závody (nikdo jiný jich vloni nevyhrál tolik), jenže smůla, technické problémy a slabé výkony v polovině šampionátu jej připravily o titul.
Ten vyhrál Pascal Wehrlein s náskokem 19 bodů i přesto, že vyhrál jen 2 krát. Britova motivace je před letošním rokem proto obrovská: "Jisté je, že jsme vloni měli velmi rychlé auto a jenom díky velké smůle jsme nezískali jezdecký ani konstruktérský titul. Rychlost seděla. Doufáme, že tomu tak bude i letos."
33 letý jezdec bude i nadále v týmu Rosberg: "Jsme silná, malá skupina, která si navzájem důvěřuje. Je pozitivní, že spolu můžeme dále spolupracovat a snad si pozitivní momenty z minulé sezony přeneseme i do této."
Inženýři a mechanici zůstávají stejní - s mění se ale týmový kolega, tím bude Adrien Tambay: "Pro mě se nic nemění. Známe se dobře a vycházíme spolu. Je to rychlý jezdec a mladík. Já jsem trošku starší a zkušenější. Myslím, že z pohledu týmu Rosberg je to dobrá kombinace. I s Nicem (Müllerem) to tak bylo," hodnotí Jamie Green.
Testy nové Audi RS 5 DTM začnou na konci února - Jamie bude ve voze sedět 5 dní. "Myslím, že je dobré si během zimy dát pár měsíců od závodění volno. Člověku to dá prostor a udržuje ho to motivovaným. V květnu na Hockenheimu už budu ale opět hladový po závodění."
"Mercedes bude mít zcela novou karoserii. Je tedy možné, že se díky tomu poměry trošku změní. I před rokem byl vývoj techniky vozů zmrazený - i tak ale bylo BMW překvapivě pomalé poté, co Marco Wittmann v předchozí sezoně vyhrál titul. Kdo by to čekal? V DTM není nic garantované," obává se Mercedesu 33 letý pilot.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?