Vloni se stal Green vice-mistrem DTM. Vyhrál čtyři závody (nikdo jiný jich vloni nevyhrál tolik), jenže smůla, technické problémy a slabé výkony v polovině šampionátu jej připravily o titul.
Ten vyhrál Pascal Wehrlein s náskokem 19 bodů i přesto, že vyhrál jen 2 krát. Britova motivace je před letošním rokem proto obrovská: "Jisté je, že jsme vloni měli velmi rychlé auto a jenom díky velké smůle jsme nezískali jezdecký ani konstruktérský titul. Rychlost seděla. Doufáme, že tomu tak bude i letos."
33 letý jezdec bude i nadále v týmu Rosberg: "Jsme silná, malá skupina, která si navzájem důvěřuje. Je pozitivní, že spolu můžeme dále spolupracovat a snad si pozitivní momenty z minulé sezony přeneseme i do této."
Inženýři a mechanici zůstávají stejní - s mění se ale týmový kolega, tím bude Adrien Tambay: "Pro mě se nic nemění. Známe se dobře a vycházíme spolu. Je to rychlý jezdec a mladík. Já jsem trošku starší a zkušenější. Myslím, že z pohledu týmu Rosberg je to dobrá kombinace. I s Nicem (Müllerem) to tak bylo," hodnotí Jamie Green.
Testy nové Audi RS 5 DTM začnou na konci února - Jamie bude ve voze sedět 5 dní. "Myslím, že je dobré si během zimy dát pár měsíců od závodění volno. Člověku to dá prostor a udržuje ho to motivovaným. V květnu na Hockenheimu už budu ale opět hladový po závodění."
"Mercedes bude mít zcela novou karoserii. Je tedy možné, že se díky tomu poměry trošku změní. I před rokem byl vývoj techniky vozů zmrazený - i tak ale bylo BMW překvapivě pomalé poté, co Marco Wittmann v předchozí sezoně vyhrál titul. Kdo by to čekal? V DTM není nic garantované," obává se Mercedesu 33 letý pilot.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?