 
            Vloni se stal Green vice-mistrem DTM. Vyhrál čtyři závody (nikdo jiný jich vloni nevyhrál tolik), jenže smůla, technické problémy a slabé výkony v polovině šampionátu jej připravily o titul.
Ten vyhrál Pascal Wehrlein s náskokem 19 bodů i přesto, že vyhrál jen 2 krát. Britova motivace je před letošním rokem proto obrovská: "Jisté je, že jsme vloni měli velmi rychlé auto a jenom díky velké smůle jsme nezískali jezdecký ani konstruktérský titul. Rychlost seděla. Doufáme, že tomu tak bude i letos."
33 letý jezdec bude i nadále v týmu Rosberg: "Jsme silná, malá skupina, která si navzájem důvěřuje. Je pozitivní, že spolu můžeme dále spolupracovat a snad si pozitivní momenty z minulé sezony přeneseme i do této."
Inženýři a mechanici zůstávají stejní - s mění se ale týmový kolega, tím bude Adrien Tambay: "Pro mě se nic nemění. Známe se dobře a vycházíme spolu. Je to rychlý jezdec a mladík. Já jsem trošku starší a zkušenější. Myslím, že z pohledu týmu Rosberg je to dobrá kombinace. I s Nicem (Müllerem) to tak bylo," hodnotí Jamie Green.
Testy nové Audi RS 5 DTM začnou na konci února - Jamie bude ve voze sedět 5 dní. "Myslím, že je dobré si během zimy dát pár měsíců od závodění volno. Člověku to dá prostor a udržuje ho to motivovaným. V květnu na Hockenheimu už budu ale opět hladový po závodění."
"Mercedes bude mít zcela novou karoserii. Je tedy možné, že se díky tomu poměry trošku změní. I před rokem byl vývoj techniky vozů zmrazený - i tak ale bylo BMW překvapivě pomalé poté, co Marco Wittmann v předchozí sezoně vyhrál titul. Kdo by to čekal? V DTM není nic garantované," obává se Mercedesu 33 letý pilot.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?