Gary Paffett bude v sezoně 2016 pracovat u stáje Williams na simulátoru. Navíc se zdá, že bude pokračovat i spolupráce s Mercedesem.
Pilot Mercedesu, Gary Paffett, se opět dostává do F1. Mistr DTM z roku 2005 bude vývojovým pilotem Williamsu, bude tedy pracovat na simulátoru. Půjde však jen o 'vedlejší' práci, protože jezdec již potvrdil, že bude i v sezoně 2016 jezdit v DTM. 34 letý jezdec má zkušenosti s prací pro tým F1 a závoděním v DTM, když dříve pracoval jako testovací pilot pro McLaren.
Konkrétně se jeho působení u McLarenu datuje do let 2006-2014. Je pravdou, že jednu sezonu (2006) se dokonce jezdec soustředil výhradně na F1, avšak následně se do DTM vrátil. Mercedes jej potřebuje, protože mu v jeho týmu pro DTM chybí zkušený matador. Společně s Paulem di Restou by měl i letos Paffett tvořit zkušené jádro stuttgartského týmu. Mercedes by měl definitivně oznámit svoji jezdeckou sestavu pro DTM během února.
U Williamsu bude mít Gary na starost vývojovou práci na simulátoru, avšak zřejmě bude zastávat i pozici náhradního jezdce, pokud by se Massovi nebo Bottasovi něco stalo a nemohli startovat. Britská stáj má pod smlouvou ještě dva mladíky - Alexe Lynna a Lance Strolla.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.