Gary Paffett bude v sezoně 2016 pracovat u stáje Williams na simulátoru. Navíc se zdá, že bude pokračovat i spolupráce s Mercedesem.
Pilot Mercedesu, Gary Paffett, se opět dostává do F1. Mistr DTM z roku 2005 bude vývojovým pilotem Williamsu, bude tedy pracovat na simulátoru. Půjde však jen o 'vedlejší' práci, protože jezdec již potvrdil, že bude i v sezoně 2016 jezdit v DTM. 34 letý jezdec má zkušenosti s prací pro tým F1 a závoděním v DTM, když dříve pracoval jako testovací pilot pro McLaren.
Konkrétně se jeho působení u McLarenu datuje do let 2006-2014. Je pravdou, že jednu sezonu (2006) se dokonce jezdec soustředil výhradně na F1, avšak následně se do DTM vrátil. Mercedes jej potřebuje, protože mu v jeho týmu pro DTM chybí zkušený matador. Společně s Paulem di Restou by měl i letos Paffett tvořit zkušené jádro stuttgartského týmu. Mercedes by měl definitivně oznámit svoji jezdeckou sestavu pro DTM během února.
U Williamsu bude mít Gary na starost vývojovou práci na simulátoru, avšak zřejmě bude zastávat i pozici náhradního jezdce, pokud by se Massovi nebo Bottasovi něco stalo a nemohli startovat. Britská stáj má pod smlouvou ještě dva mladíky - Alexe Lynna a Lance Strolla.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.