Jamie Green chce do DTM dostat napětí po vzoru F1. Jezdec Audi by si přál pneumatiky, které by měly nižší trvanlivost než současné Hankooky.
I když některé loňské závody byly velmi zajímavé, podle některých většina závodů byla spíše průměrná. Augusto Farfus tedy navrhuje, aby Hankook pro DTM vyvinul měkčí pneumatiky. Jamie Green jde ještě dál, když požaduje nejen měkčí pneumatiky - chce přidat prvek z Formule 1.
Současné 'černé zlato' totiž podle jezdce Audi vydrží až moc. "Čas, kdy zastavíte, by byl po vzoru F1 určován dle managementu pneumatik. Myslím, že je to ta nejlepší cesta. Je to tak lepší než s pneumatikami, co mají velkou výdrž a okno pro zastávky v boxech je určeno pravidly.
V podstatě máme přikázáno, kdy zajet do boxů," smutní 33 letý jezdec. To by dle Brita přineslo více nevypočitatelných závodů a odkazuje na letošní závod F1 ve Spa-Francorchamps, kde Vettelovi praskla pneumatika jen těsně před cílem a přišel tím o šanci na dobrý výsledek. Němec se totiž rozhodl nejet do boxů dvakrát, jako ostatní.
"Pro mě je to součást strategie. Dělá to závod zajímavým, když se někdo rozhodne stavět dvakrát a jiný ne." V F1 se začal koncept malé výdrže pneumatik uplatňovat od sezony 2011. Jenže většina odborníků jej kritizuje, protože jezdci místo závodění naplno musí gumy šetřit. Navíc občas dojde až na limitní situace (jako v případě zmíněného Vettela).
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?