Koncern zabývající se prodejem elektroniky, Euronics, zůstává i pro rok 2016 jedním z hlavních sponzorů Mercedesu. Rozložení jezdců bychom se měli dozvědět již brzy.
Také v sezoně 2016 bude Mercedes pokračovat ve svém úspěšném partnerství se společností Euronics Deutschland. Zkraje května tak na startu závodu na Hockenheimringu uvidíme jeden Mercedes-AMG C 63 DTM v barvách této firmy. Mercedes to oznámil v rámci akce Stars & Cars konané ve Stuttgartu.
Spolupráce Mercedesu a Euronicsu se datuje už od sezony 2013, a tak na toto partnerství čeká už čtvrtá sezona. Zatím nebylo oznámeno, kdo bude s autem v modro-žlutých barvách příští rok startovat. V sezonách 13, 14 i 15 s vozem v těchto barvách startoval Brit Gary Paffett. Mercedes by měl rozložení jezdců v jednotlivých týmech dle očekávání představit zkraje roku 2016.
"Jsme velmi rádi za to, že se Euronics rozhodl prodloužit naše vynikající partnerství o další rok," říká šéf Mercedesu pro DTM, Ulrich Fritz. "Je jednoduše skvělé vidět, když se nějaký sponzor může identifikovat s naším angažmá a využít to pro svoje marketigové účely. Stále rád myslím například na reklamní spot Euronicsu, ve kterém hrál Mercedes-AMG C 63 DTM hlavní roli. Něco takového je samozřejmě speciální i pro nás."
Jochen Mauch, vedoucí oblasti marketingu u Euronics Deutschland, dodává: "Když jsme se v roce 2013 stali hlavním sponzorem týmu Mercedesu v DTM, tak jsme doufali, že naše značka a naše známost budou díky tomuto angažmá profitovat. Dnes víme, že tato kooperace je úspěchem. Proto pro nás bylo samozřejmé, že zůstaneme hlavním sponzorem i v roce 2016. Už teď se těšíme na mnoho napínavých a bojovných závodů a držíme týmu Mercedesu v DTM palce pro úspěšnou sezonu."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?