Koncern zabývající se prodejem elektroniky, Euronics, zůstává i pro rok 2016 jedním z hlavních sponzorů Mercedesu. Rozložení jezdců bychom se měli dozvědět již brzy.
Také v sezoně 2016 bude Mercedes pokračovat ve svém úspěšném partnerství se společností Euronics Deutschland. Zkraje května tak na startu závodu na Hockenheimringu uvidíme jeden Mercedes-AMG C 63 DTM v barvách této firmy. Mercedes to oznámil v rámci akce Stars & Cars konané ve Stuttgartu.
Spolupráce Mercedesu a Euronicsu se datuje už od sezony 2013, a tak na toto partnerství čeká už čtvrtá sezona. Zatím nebylo oznámeno, kdo bude s autem v modro-žlutých barvách příští rok startovat. V sezonách 13, 14 i 15 s vozem v těchto barvách startoval Brit Gary Paffett. Mercedes by měl rozložení jezdců v jednotlivých týmech dle očekávání představit zkraje roku 2016.
"Jsme velmi rádi za to, že se Euronics rozhodl prodloužit naše vynikající partnerství o další rok," říká šéf Mercedesu pro DTM, Ulrich Fritz. "Je jednoduše skvělé vidět, když se nějaký sponzor může identifikovat s naším angažmá a využít to pro svoje marketigové účely. Stále rád myslím například na reklamní spot Euronicsu, ve kterém hrál Mercedes-AMG C 63 DTM hlavní roli. Něco takového je samozřejmě speciální i pro nás."
Jochen Mauch, vedoucí oblasti marketingu u Euronics Deutschland, dodává: "Když jsme se v roce 2013 stali hlavním sponzorem týmu Mercedesu v DTM, tak jsme doufali, že naše značka a naše známost budou díky tomuto angažmá profitovat. Dnes víme, že tato kooperace je úspěchem. Proto pro nás bylo samozřejmé, že zůstaneme hlavním sponzorem i v roce 2016. Už teď se těšíme na mnoho napínavých a bojovných závodů a držíme týmu Mercedesu v DTM palce pro úspěšnou sezonu."
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?