Koncern zabývající se prodejem elektroniky, Euronics, zůstává i pro rok 2016 jedním z hlavních sponzorů Mercedesu. Rozložení jezdců bychom se měli dozvědět již brzy.
Také v sezoně 2016 bude Mercedes pokračovat ve svém úspěšném partnerství se společností Euronics Deutschland. Zkraje května tak na startu závodu na Hockenheimringu uvidíme jeden Mercedes-AMG C 63 DTM v barvách této firmy. Mercedes to oznámil v rámci akce Stars & Cars konané ve Stuttgartu.
Spolupráce Mercedesu a Euronicsu se datuje už od sezony 2013, a tak na toto partnerství čeká už čtvrtá sezona. Zatím nebylo oznámeno, kdo bude s autem v modro-žlutých barvách příští rok startovat. V sezonách 13, 14 i 15 s vozem v těchto barvách startoval Brit Gary Paffett. Mercedes by měl rozložení jezdců v jednotlivých týmech dle očekávání představit zkraje roku 2016.
"Jsme velmi rádi za to, že se Euronics rozhodl prodloužit naše vynikající partnerství o další rok," říká šéf Mercedesu pro DTM, Ulrich Fritz. "Je jednoduše skvělé vidět, když se nějaký sponzor může identifikovat s naším angažmá a využít to pro svoje marketigové účely. Stále rád myslím například na reklamní spot Euronicsu, ve kterém hrál Mercedes-AMG C 63 DTM hlavní roli. Něco takového je samozřejmě speciální i pro nás."
Jochen Mauch, vedoucí oblasti marketingu u Euronics Deutschland, dodává: "Když jsme se v roce 2013 stali hlavním sponzorem týmu Mercedesu v DTM, tak jsme doufali, že naše značka a naše známost budou díky tomuto angažmá profitovat. Dnes víme, že tato kooperace je úspěchem. Proto pro nás bylo samozřejmé, že zůstaneme hlavním sponzorem i v roce 2016. Už teď se těšíme na mnoho napínavých a bojovných závodů a držíme týmu Mercedesu v DTM palce pro úspěšnou sezonu."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.