BMW do DTM sezony 2016 nasadí stejnou jezdeckou sestavu, která reprezentovala mnichovskou značku i v roce 2015. BMW se zřejmě řídilo mottem "nikdy neměň vítězný tým".
BMW tak podobně jako Audi pokračuje se svými letošními jezdci a nedochází v jejich týmu k žádné změně. I příští rok tak do vozů BMW M4 DTM usedne osmička jezdců - Marco Wittmann, Maxime Martin, Bruno Spengler, Timo Glock, Augusto Farfus, Tom Blomqvist, Antonio Felix da Costa a Martin Tomczyk.
Za nasazení vozů bude i nadále odpovídat čtveřice týmů - RMG, MTEK, RBM a Schnitzer. "Je před námi zcela jistě vzrušující sezona 2016. BMW bude slavit své 100 leté výročí. My jsme tedy pochopitelně extrémně motivovaní nadělit značce k tomtu výročí hodně sportovních úspěchů," říká Jens Marquardt, ředitel značky odpovědný za motorsport.
My jen dodejme, že BMW oficiálně vzniklo k 7. břenu 1917. "V naší páté sezoně po návratu do DTM sázíme na stabilitu jak v otázce jezdců tak i týmů. 'Nikdy neměň vítězný tým' je pro nás slogan platný pro sezonu 2016.
Věříme, že budeme schopni zaútočit na další vítězství i tituly," zakončil Marquardt. BMW sice v roce 2015 vyhrálo titul mezi značkami, avšak v tabulce jezdců bylo bez šancí. To chce tým z Mnichova v nové sezoně změnit.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.