Edoardo Mortara se v článku ohlíží za sezonou 2015 - letošní rok obsadil Ital v DTM celkové čtvrté místo, což je jeho nejlepší výsledek.
Edoardo Mortara patřil v průběhu letošní sezony mezi uchazeče o titul. S Audi RS5 DTM nakonec korunku šampiona nevybojovat, ale i tak šlo o pro něj nejlepší výsledek v DTM. Ten ale ovlivnilo 8 nepovedených závodů, kde nedokázal zabodovat.
"Každopádně šlo o dobrou sezonu. Nejlepší vzpomínky mám samozřejmě na moje vítězství v prvním závodu ve Spielbergu," přiznává jezdec Audi, že v Rakousku se jednalo o vrchol sezony. Kromě vítězství v Rakousku se ještě pětkrát postavil na stupně vítězů (třikrát 2. místo a dvakrát 3. místo).
To jediné, co mě trošku mrzí, je rozuzlení šampionátu na Hockenheimringu. Jako druhý jezdec tabulky jsem měl šanci vyhrát titul, nakonec jsem ale spadl v hodnocení o další dvě příčky," lituje nepovedeného závěru Ital.
Mortara už v sezonách 2012 a 2014 obsadil 5. místo, letos tedy tuto metu vylepšil. Na svém kontě má v DTM 3 vyhrané závody (oba předchozí se datují do roku 2012 - Zandvoort a opět Spielberg).
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?