Edoardo Mortara se v článku ohlíží za sezonou 2015 - letošní rok obsadil Ital v DTM celkové čtvrté místo, což je jeho nejlepší výsledek.
Edoardo Mortara patřil v průběhu letošní sezony mezi uchazeče o titul. S Audi RS5 DTM nakonec korunku šampiona nevybojovat, ale i tak šlo o pro něj nejlepší výsledek v DTM. Ten ale ovlivnilo 8 nepovedených závodů, kde nedokázal zabodovat.
"Každopádně šlo o dobrou sezonu. Nejlepší vzpomínky mám samozřejmě na moje vítězství v prvním závodu ve Spielbergu," přiznává jezdec Audi, že v Rakousku se jednalo o vrchol sezony. Kromě vítězství v Rakousku se ještě pětkrát postavil na stupně vítězů (třikrát 2. místo a dvakrát 3. místo).
To jediné, co mě trošku mrzí, je rozuzlení šampionátu na Hockenheimringu. Jako druhý jezdec tabulky jsem měl šanci vyhrát titul, nakonec jsem ale spadl v hodnocení o další dvě příčky," lituje nepovedeného závěru Ital.
Mortara už v sezonách 2012 a 2014 obsadil 5. místo, letos tedy tuto metu vylepšil. Na svém kontě má v DTM 3 vyhrané závody (oba předchozí se datují do roku 2012 - Zandvoort a opět Spielberg).
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?