Wolfgang Ullrich zůstává minimálně do roku 2017 u kormidla Audi. Jeho smlouva byla prodloužena už v létě a to hned o dva roky. Dieter Gass bude i nadále jeho zástupce.
Navzdory všemožným řečím bude Wolfgang Ullrich i další dva roky v čele Audi Sport. 65 letý Rakušan měl dle informací německého 'Motorsport-Total.com' už v létě podepsat novou dvouletou smlouvu, jejíž platnost by měla být až do konce roku 2017. Ullrich přitom vede aktivity značky z Ingolstadtu již od roku 1993. Letos se na jeho hlavu ale snesla velká vlna kritiky po již velmi dobře známé aféře "Schieb Ihn raus" z rakouského Spielbergu.
Mnozí lidé se tak domnívali, že se díky tomu s Audi ke konci roku rozloučí. Jiní byli toho názoru, že Ullrich po sezoně skončí kvůli svému věku (65 let). Ani jedno se ale tak nenaplnilo. Wolfgang měl u Audi přitom časově neomezenou smlouvu, byla v ní ale klausule týkající se právě jeho věku. S novým kontraktem tak už má smlouvu na dobu určitou - další dvě sezony.
Obě strany se ale měly dohodnout na další spoluprácí a to už v létě před závodem WEC (FIA World Endurance Championship) na Nürburgringu (23. a 24. července). Během tohoto týdne měl prý Ullrich, který pochází z Vídně, problémy s krční páteří, díky kterým neodjel na závěrečný závod sezony WEC do Bahrajnu. V Manamě jej tak zastupuje sportovní šéf Audi pro DTM, Dieter Gass, který je i běžně oficiálním zástupcem Ullricha.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.