Ullrich zůstává až do roku 2017 v čele Audi Sport

Wolfganga Ullricha uvidíme v barvách Audi Sport minimálně následující dvě sezony
Wolfganga Ullricha uvidíme v barvách Audi Sport minimálně následující dvě sezony, foto: Audi Sport Press
iM2 21. listopadu 2015 21:19
Sdílej:

Wolfgang Ullrich zůstává minimálně do roku 2017 u kormidla Audi. Jeho smlouva byla prodloužena už v létě a to hned o dva roky. Dieter Gass bude i nadále jeho zástupce.

Navzdory všemožným řečím bude Wolfgang Ullrich i další dva roky v čele Audi Sport. 65 letý Rakušan měl dle informací německého 'Motorsport-Total.com' už v létě podepsat novou dvouletou smlouvu, jejíž platnost by měla být až do konce roku 2017. Ullrich přitom vede aktivity značky z Ingolstadtu již od roku 1993. Letos se na jeho hlavu ale snesla velká vlna kritiky po již velmi dobře známé aféře "Schieb Ihn raus" z rakouského Spielbergu.

Mnozí lidé se tak domnívali, že se díky tomu s Audi ke konci roku rozloučí. Jiní byli toho názoru, že Ullrich po sezoně skončí kvůli svému věku (65 let). Ani jedno se ale tak nenaplnilo. Wolfgang měl u Audi přitom časově neomezenou smlouvu, byla v ní ale klausule týkající se právě jeho věku. S novým kontraktem tak už má smlouvu na dobu určitou - další dvě sezony. 

Obě strany se ale měly dohodnout na další spoluprácí a to už v létě před závodem WEC (FIA World Endurance Championship) na Nürburgringu (23. a 24. července). Během tohoto týdne měl prý Ullrich, který pochází z Vídně, problémy s krční páteří, díky kterým neodjel na závěrečný závod sezony WEC do Bahrajnu. V Manamě jej tak zastupuje sportovní šéf Audi pro DTM, Dieter Gass, který je i běžně oficiálním zástupcem Ullricha.

Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?