Wolfgang Ullrich zůstává minimálně do roku 2017 u kormidla Audi. Jeho smlouva byla prodloužena už v létě a to hned o dva roky. Dieter Gass bude i nadále jeho zástupce.
Navzdory všemožným řečím bude Wolfgang Ullrich i další dva roky v čele Audi Sport. 65 letý Rakušan měl dle informací německého 'Motorsport-Total.com' už v létě podepsat novou dvouletou smlouvu, jejíž platnost by měla být až do konce roku 2017. Ullrich přitom vede aktivity značky z Ingolstadtu již od roku 1993. Letos se na jeho hlavu ale snesla velká vlna kritiky po již velmi dobře známé aféře "Schieb Ihn raus" z rakouského Spielbergu.
Mnozí lidé se tak domnívali, že se díky tomu s Audi ke konci roku rozloučí. Jiní byli toho názoru, že Ullrich po sezoně skončí kvůli svému věku (65 let). Ani jedno se ale tak nenaplnilo. Wolfgang měl u Audi přitom časově neomezenou smlouvu, byla v ní ale klausule týkající se právě jeho věku. S novým kontraktem tak už má smlouvu na dobu určitou - další dvě sezony.
Obě strany se ale měly dohodnout na další spoluprácí a to už v létě před závodem WEC (FIA World Endurance Championship) na Nürburgringu (23. a 24. července). Během tohoto týdne měl prý Ullrich, který pochází z Vídně, problémy s krční páteří, díky kterým neodjel na závěrečný závod sezony WEC do Bahrajnu. V Manamě jej tak zastupuje sportovní šéf Audi pro DTM, Dieter Gass, který je i běžně oficiálním zástupcem Ullricha.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.