Wolfgang Ullrich zůstává minimálně do roku 2017 u kormidla Audi. Jeho smlouva byla prodloužena už v létě a to hned o dva roky. Dieter Gass bude i nadále jeho zástupce.
Navzdory všemožným řečím bude Wolfgang Ullrich i další dva roky v čele Audi Sport. 65 letý Rakušan měl dle informací německého 'Motorsport-Total.com' už v létě podepsat novou dvouletou smlouvu, jejíž platnost by měla být až do konce roku 2017. Ullrich přitom vede aktivity značky z Ingolstadtu již od roku 1993. Letos se na jeho hlavu ale snesla velká vlna kritiky po již velmi dobře známé aféře "Schieb Ihn raus" z rakouského Spielbergu.
Mnozí lidé se tak domnívali, že se díky tomu s Audi ke konci roku rozloučí. Jiní byli toho názoru, že Ullrich po sezoně skončí kvůli svému věku (65 let). Ani jedno se ale tak nenaplnilo. Wolfgang měl u Audi přitom časově neomezenou smlouvu, byla v ní ale klausule týkající se právě jeho věku. S novým kontraktem tak už má smlouvu na dobu určitou - další dvě sezony.
Obě strany se ale měly dohodnout na další spoluprácí a to už v létě před závodem WEC (FIA World Endurance Championship) na Nürburgringu (23. a 24. července). Během tohoto týdne měl prý Ullrich, který pochází z Vídně, problémy s krční páteří, díky kterým neodjel na závěrečný závod sezony WEC do Bahrajnu. V Manamě jej tak zastupuje sportovní šéf Audi pro DTM, Dieter Gass, který je i běžně oficiálním zástupcem Ullricha.
Vozy Toyota Corolla Hatchback a Touring Sports obhájily dva tituly v rámci prestižní ankety britského odborného časopisu What Car? Zatímco Hatchback se opět stal rodinným vozem roku, Touring Sports znovu bodoval jako nejvýhodnější kombi.
Felipe Nasr, Nick Tandy a Laurens Vanthoor se stali vítězi úvodního kola amerického šampionátu sportovních vozů, když s vozem Porsche překonali rekord na prestižní 24hodinovce v Daytoně.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.