Jezdec týmu Audi Sport Team Rosberg, Jamie Green, začal ročník Deutsche Tourenwagen Masters roku 2015 velmi dobře. Získal 3 vítězství z prvních 4 závodů a po prvních dvou závodních víkendech sezony šampionátu dominoval. Pak se ale Britovi přestalo dařit.
Na Hochenheimringu dokonce získal Jamie první podium od května. Green vyhrál úvodní závod sezony na Hockenheimu a pak hned oba dva následující závody na Lausitzringu. Jeho Audi RS 5 DTM navíc ukazovala velmi dobrou rychlost, zkraje sezony se tedy zdálo, že by Brit mohl být takřka neporazitelným.
Už na Norisringu ale začala mizérie Jamieho Greena, avšak až do předposledního závodu sezony na německém Nürburgringu měl šanci na zisk titulu. "Myslím, že jsem se v této sezoně našel. Jsem teď lepší a je to také můj třetí rok s Audi. Pracujeme společně lépe a ukazuje se to. Jsem určitě odhodlanější a autu i týmu rozumím lépe," řekl Jamie Green pro TouringCarTimes.
Od Norisringu se však rychlostně hledal, dokonce zažil pět závodů bez zisku jediného bodu! "Na začátku jsme byli silní, ale pak jsme udělali chyby v důležitých momentech sezony, což nás stálo dobré výsledky. Když jsme byli v dobré formě a jeli jsme rychle, tak jsme měli incidenty a mechanické problémy, které nám zabránily v získání důležitých bodů, za což jsme zaplatili.
Několikrát to ani nebyla nějaká důležitá část auta, byl to levný, standardní kus, který se rozbil a přinutil nás odstoupit. Pak jsme ale měli časy, kdy auto jelo perfektně. Ale my jsme byli v hloubi pole, takže nám to nepomohlo. Výkonnostní závaží nás letos také poškodily, takže si myslím, že by toto pravidlo mělo být přezkoumáno, aby to pro nás všechny bylo lepší," pokračuje jezdec Audi, ke které před třemi roky přestoupil po několika letech strávených u Mercedesu. "Snad budeme konkurenceschopní i příští rok," zakončil Green.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?