Jezdec týmu Audi Sport Team Rosberg, Jamie Green, začal ročník Deutsche Tourenwagen Masters roku 2015 velmi dobře. Získal 3 vítězství z prvních 4 závodů a po prvních dvou závodních víkendech sezony šampionátu dominoval. Pak se ale Britovi přestalo dařit.
Na Hochenheimringu dokonce získal Jamie první podium od května. Green vyhrál úvodní závod sezony na Hockenheimu a pak hned oba dva následující závody na Lausitzringu. Jeho Audi RS 5 DTM navíc ukazovala velmi dobrou rychlost, zkraje sezony se tedy zdálo, že by Brit mohl být takřka neporazitelným.
Už na Norisringu ale začala mizérie Jamieho Greena, avšak až do předposledního závodu sezony na německém Nürburgringu měl šanci na zisk titulu. "Myslím, že jsem se v této sezoně našel. Jsem teď lepší a je to také můj třetí rok s Audi. Pracujeme společně lépe a ukazuje se to. Jsem určitě odhodlanější a autu i týmu rozumím lépe," řekl Jamie Green pro TouringCarTimes.
Od Norisringu se však rychlostně hledal, dokonce zažil pět závodů bez zisku jediného bodu! "Na začátku jsme byli silní, ale pak jsme udělali chyby v důležitých momentech sezony, což nás stálo dobré výsledky. Když jsme byli v dobré formě a jeli jsme rychle, tak jsme měli incidenty a mechanické problémy, které nám zabránily v získání důležitých bodů, za což jsme zaplatili.
Několikrát to ani nebyla nějaká důležitá část auta, byl to levný, standardní kus, který se rozbil a přinutil nás odstoupit. Pak jsme ale měli časy, kdy auto jelo perfektně. Ale my jsme byli v hloubi pole, takže nám to nepomohlo. Výkonnostní závaží nás letos také poškodily, takže si myslím, že by toto pravidlo mělo být přezkoumáno, aby to pro nás všechny bylo lepší," pokračuje jezdec Audi, ke které před třemi roky přestoupil po několika letech strávených u Mercedesu. "Snad budeme konkurenceschopní i příští rok," zakončil Green.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?