Daniel Juncadella dostal otravu z potravin. V sobotu ráno už byl ale natolik fit, že se mohl vrátit do auta a naskočit do rozběhnutého víkendu. Jeho náhradník, Esteban Ocon, si tak bude muset na závodní debut počkat.
Esteban Ocon byl pro letošní sezonu jmenován do pozice náhradního a testovacího jezdce Mercedesu. S vozem Mercedes-AMG C 63 DTM jezdil poprvé v roce 2014 na testech ve Španělsku.
Francouz měl jet ve voze Juncadelly na Hockenheimringu. Jenže Španěl se stačil uzdravit natolik, aby byl schopný vrátit se do kokpitu. Ocon tak absolvoval pouze páteční trénink. V sobotním volném tréninku už ve voze seděl Juncadella.
"Jsem rád, že se už Danielovi daří lépe. Měl otravu z jídla, ale teď už je fit natolik, aby se zapojil do závodního víkendu na Hockenheimu," řekl šéf týmu Mercedes, Uli Fritz. "Zároveň chci poděkovat našemu náhradnímu a testovacímu pilotovi, Estebanu Oconovi. V prvním tréninku byl bez jakékoliv přípravy hozen do studené vody, ale dokázal Daniela dobře zastoupit."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?