Daniel Juncadella dostal otravu z potravin. V sobotu ráno už byl ale natolik fit, že se mohl vrátit do auta a naskočit do rozběhnutého víkendu. Jeho náhradník, Esteban Ocon, si tak bude muset na závodní debut počkat.
Esteban Ocon byl pro letošní sezonu jmenován do pozice náhradního a testovacího jezdce Mercedesu. S vozem Mercedes-AMG C 63 DTM jezdil poprvé v roce 2014 na testech ve Španělsku.
Francouz měl jet ve voze Juncadelly na Hockenheimringu. Jenže Španěl se stačil uzdravit natolik, aby byl schopný vrátit se do kokpitu. Ocon tak absolvoval pouze páteční trénink. V sobotním volném tréninku už ve voze seděl Juncadella.
"Jsem rád, že se už Danielovi daří lépe. Měl otravu z jídla, ale teď už je fit natolik, aby se zapojil do závodního víkendu na Hockenheimu," řekl šéf týmu Mercedes, Uli Fritz. "Zároveň chci poděkovat našemu náhradnímu a testovacímu pilotovi, Estebanu Oconovi. V prvním tréninku byl bez jakékoliv přípravy hozen do studené vody, ale dokázal Daniela dobře zastoupit."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?