Daniel Juncadella dostal otravu z potravin. V sobotu ráno už byl ale natolik fit, že se mohl vrátit do auta a naskočit do rozběhnutého víkendu. Jeho náhradník, Esteban Ocon, si tak bude muset na závodní debut počkat.
Esteban Ocon byl pro letošní sezonu jmenován do pozice náhradního a testovacího jezdce Mercedesu. S vozem Mercedes-AMG C 63 DTM jezdil poprvé v roce 2014 na testech ve Španělsku.
Francouz měl jet ve voze Juncadelly na Hockenheimringu. Jenže Španěl se stačil uzdravit natolik, aby byl schopný vrátit se do kokpitu. Ocon tak absolvoval pouze páteční trénink. V sobotním volném tréninku už ve voze seděl Juncadella.
"Jsem rád, že se už Danielovi daří lépe. Měl otravu z jídla, ale teď už je fit natolik, aby se zapojil do závodního víkendu na Hockenheimu," řekl šéf týmu Mercedes, Uli Fritz. "Zároveň chci poděkovat našemu náhradnímu a testovacímu pilotovi, Estebanu Oconovi. V prvním tréninku byl bez jakékoliv přípravy hozen do studené vody, ale dokázal Daniela dobře zastoupit."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?