I přesto, že Bruno Spengler je již na hony vzdálený v šampionátu od vedoucího Pascala Wehrleina, tak jezdec BMW odmítá vzdát se naděje na titul.
Na Nürburgringu dostala šance na titul Bruno Spenglera povážlivé trhliny - v sobotu byl sice 3., avšak v neděli cíl po kontaktu s Edoardo Mortarou neviděl. Jeho ztráta na jezdce Mercedesu, který tabulce vévodí, je před posledními dvěma závody 46 bodů (získat se dá už jen 50).
I tak míří šampion DTM z roku 2012 na Hockenheimring v bojované náladě: "Do té doby, co mám alespoň matematickou šanci, tak se nikdy nevzdám. Pokud budeme realisté, pak musíme přiznat, že to bude těžké. Všechno bude záležet na výkonnosti nás a Mercedesu na Hockenheimringu."
I tak jsou ale jeho šance spíše teoretické - musel by vyhrát oba závody a Wehrlein by nesměl získat více jak 4 body: "Je nám jasné, že za předpokladu stejné hmotnosti to pro nás bude v porovnání s Mercedesem těžké." Kuriozitou je, že Spengler se stále drží v boji o titul, i když ještě nevyhrál ani jeden závod.
Na podium už ale letos vystoupil šestkrát: "Myslím, že jsme zkraje roku poztráceli až příliš mnoho bodů. Při stejné váze vozů jsme neměli dostatečnou výkonnost. Kdybychom tehdy získali trošku víc bodů, pak by byla šance na titul větší."
Bruno má naprostou pravdu - v prvních dvou závodních víkendech (4 závodech) vyjel pouhé dva body. Naproti tomu Pascal Wehrlein jich za tu dobu nasbíral 32.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.