I přesto, že Bruno Spengler je již na hony vzdálený v šampionátu od vedoucího Pascala Wehrleina, tak jezdec BMW odmítá vzdát se naděje na titul.
Na Nürburgringu dostala šance na titul Bruno Spenglera povážlivé trhliny - v sobotu byl sice 3., avšak v neděli cíl po kontaktu s Edoardo Mortarou neviděl. Jeho ztráta na jezdce Mercedesu, který tabulce vévodí, je před posledními dvěma závody 46 bodů (získat se dá už jen 50).
I tak míří šampion DTM z roku 2012 na Hockenheimring v bojované náladě: "Do té doby, co mám alespoň matematickou šanci, tak se nikdy nevzdám. Pokud budeme realisté, pak musíme přiznat, že to bude těžké. Všechno bude záležet na výkonnosti nás a Mercedesu na Hockenheimringu."
I tak jsou ale jeho šance spíše teoretické - musel by vyhrát oba závody a Wehrlein by nesměl získat více jak 4 body: "Je nám jasné, že za předpokladu stejné hmotnosti to pro nás bude v porovnání s Mercedesem těžké." Kuriozitou je, že Spengler se stále drží v boji o titul, i když ještě nevyhrál ani jeden závod.
Na podium už ale letos vystoupil šestkrát: "Myslím, že jsme zkraje roku poztráceli až příliš mnoho bodů. Při stejné váze vozů jsme neměli dostatečnou výkonnost. Kdybychom tehdy získali trošku víc bodů, pak by byla šance na titul větší."
Bruno má naprostou pravdu - v prvních dvou závodních víkendech (4 závodech) vyjel pouhé dva body. Naproti tomu Pascal Wehrlein jich za tu dobu nasbíral 32.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?