Spengler se nevzdává naděje na titul: Zkraje roku jsme ztratili moc bodů

Spengler, Bruno
Spengler, Bruno, foto: www.dtm.de
iM2 9. října 2015 15:43
Sdílej:

I přesto, že Bruno Spengler je již na hony vzdálený v šampionátu od vedoucího Pascala Wehrleina, tak jezdec BMW odmítá vzdát se naděje na titul.

Na Nürburgringu dostala šance na titul Bruno Spenglera povážlivé trhliny - v sobotu byl sice 3., avšak v neděli cíl po kontaktu s Edoardo Mortarou neviděl. Jeho ztráta na jezdce Mercedesu, který tabulce vévodí, je před posledními dvěma závody 46 bodů (získat se dá už jen 50).

I tak míří šampion DTM z roku 2012 na Hockenheimring v bojované náladě: "Do té doby, co mám alespoň matematickou šanci, tak se nikdy nevzdám. Pokud budeme realisté, pak musíme přiznat, že to bude těžké. Všechno bude záležet na výkonnosti nás a Mercedesu na Hockenheimringu."

I tak jsou ale jeho šance spíše teoretické - musel by vyhrát oba závody a Wehrlein by nesměl získat více jak 4 body: "Je nám jasné, že za předpokladu stejné hmotnosti to pro nás bude v porovnání s Mercedesem těžké." Kuriozitou je, že Spengler se stále drží v boji o titul, i když ještě nevyhrál ani jeden závod. 

Na podium už ale letos vystoupil šestkrát: "Myslím, že jsme zkraje roku poztráceli až příliš mnoho bodů. Při stejné váze vozů jsme neměli dostatečnou výkonnost. Kdybychom tehdy získali trošku víc bodů, pak by byla šance na titul větší."

Bruno má naprostou pravdu - v prvních dvou závodních víkendech (4 závodech) vyjel pouhé dva body. Naproti tomu Pascal Wehrlein jich za tu dobu nasbíral 32. 

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.