I přesto, že Bruno Spengler je již na hony vzdálený v šampionátu od vedoucího Pascala Wehrleina, tak jezdec BMW odmítá vzdát se naděje na titul.
Na Nürburgringu dostala šance na titul Bruno Spenglera povážlivé trhliny - v sobotu byl sice 3., avšak v neděli cíl po kontaktu s Edoardo Mortarou neviděl. Jeho ztráta na jezdce Mercedesu, který tabulce vévodí, je před posledními dvěma závody 46 bodů (získat se dá už jen 50).
I tak míří šampion DTM z roku 2012 na Hockenheimring v bojované náladě: "Do té doby, co mám alespoň matematickou šanci, tak se nikdy nevzdám. Pokud budeme realisté, pak musíme přiznat, že to bude těžké. Všechno bude záležet na výkonnosti nás a Mercedesu na Hockenheimringu."
I tak jsou ale jeho šance spíše teoretické - musel by vyhrát oba závody a Wehrlein by nesměl získat více jak 4 body: "Je nám jasné, že za předpokladu stejné hmotnosti to pro nás bude v porovnání s Mercedesem těžké." Kuriozitou je, že Spengler se stále drží v boji o titul, i když ještě nevyhrál ani jeden závod.
Na podium už ale letos vystoupil šestkrát: "Myslím, že jsme zkraje roku poztráceli až příliš mnoho bodů. Při stejné váze vozů jsme neměli dostatečnou výkonnost. Kdybychom tehdy získali trošku víc bodů, pak by byla šance na titul větší."
Bruno má naprostou pravdu - v prvních dvou závodních víkendech (4 závodech) vyjel pouhé dva body. Naproti tomu Pascal Wehrlein jich za tu dobu nasbíral 32.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?