I přesto, že Bruno Spengler je již na hony vzdálený v šampionátu od vedoucího Pascala Wehrleina, tak jezdec BMW odmítá vzdát se naděje na titul.
Na Nürburgringu dostala šance na titul Bruno Spenglera povážlivé trhliny - v sobotu byl sice 3., avšak v neděli cíl po kontaktu s Edoardo Mortarou neviděl. Jeho ztráta na jezdce Mercedesu, který tabulce vévodí, je před posledními dvěma závody 46 bodů (získat se dá už jen 50).
I tak míří šampion DTM z roku 2012 na Hockenheimring v bojované náladě: "Do té doby, co mám alespoň matematickou šanci, tak se nikdy nevzdám. Pokud budeme realisté, pak musíme přiznat, že to bude těžké. Všechno bude záležet na výkonnosti nás a Mercedesu na Hockenheimringu."
I tak jsou ale jeho šance spíše teoretické - musel by vyhrát oba závody a Wehrlein by nesměl získat více jak 4 body: "Je nám jasné, že za předpokladu stejné hmotnosti to pro nás bude v porovnání s Mercedesem těžké." Kuriozitou je, že Spengler se stále drží v boji o titul, i když ještě nevyhrál ani jeden závod.
Na podium už ale letos vystoupil šestkrát: "Myslím, že jsme zkraje roku poztráceli až příliš mnoho bodů. Při stejné váze vozů jsme neměli dostatečnou výkonnost. Kdybychom tehdy získali trošku víc bodů, pak by byla šance na titul větší."
Bruno má naprostou pravdu - v prvních dvou závodních víkendech (4 závodech) vyjel pouhé dva body. Naproti tomu Pascal Wehrlein jich za tu dobu nasbíral 32.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?