Jezdec Audi Sport, Edoardo Mortara, a pilot BMW Team MTEK, Timo Glock, spolu na Nürburgringu ve druhém závodu v 28. kole kolidovali. Němec za vyřazení Itala dostal penalizaci. Nicméně náskok Pascala Wehrleina z týmu Mercedes se tím na čele ještě zvýšil.
Mortarovi se kvalifikace na nedělní závod vůbec nepovedla, když startoval až z 20. místa. Přitom v sobotním závodu obsadil skvělé druhé místo. V hlavním závodu už se jezdci Audi dařilo postupovat polem vzhůru, když se on a Ekström zasekli za žlutým BMW M4 DTM Tima Glocka.
"Když startujete z 20. místa, tak neočekávate něco speciálního. Až do kontaktu s Timem [Glockem] jsem získal sedm nebo osm pozic. Myslím, že je hodně frustrující, když se dostanete až do bodu, kdy bojujete jako o život o 12. místo. Souhlasím, že neměl žádný důvod mě pouštět před sebe, ale zase na druhou stranu existují jisté limity při kličkování na rovince.
Dělal to Ekkymu [Ekströmovi] dlouhých deset kol. Nakonec jsme měli kontakt, který vlastně ukončil můj i jeho závod," popsal Mortara pro TouringCarTimes. Timo Glock nechápe, proč by neměl o svoji pozici bojovat. Bývalý pilot navíc vnímá finální nehodu jako špatný odhad situace, nikoliv jako odplatu za předchozí šťouchanec od Mortary.
"S Ekky jsme opravdu hezky bojoval po dlouhou dobu závodu. Protože jsem neměl DRS, tak jsem se jen mohl bránit. Pak mě Ekky předjel a hned jsem měl za sebou Mortaru. Ten ale do mého auta v zatáčce číslo 2 prostě najel. Bohůžel, já jsem pak šel až moc pozdě na brzdy v zatáčce číslo 3, dotkl se ho a on se roztočil. Bylo jasné, že dostanu penalizaci. To vedení závodu dobře vyhodnotilo," řekl Timo Glock.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?