Mortara je zklamaný Glockem, ten s penalizací počítal

Mortara, Edoardo
Mortara, Edoardo, foto: www.dtm.de
iM2 4. října 2015 18:54
Sdílej:

Jezdec Audi Sport, Edoardo Mortara, a pilot BMW Team MTEK, Timo Glock, spolu na Nürburgringu ve druhém závodu v 28. kole kolidovali. Němec za vyřazení Itala dostal penalizaci. Nicméně náskok Pascala Wehrleina z týmu Mercedes se tím na čele ještě zvýšil.

Mortarovi se kvalifikace na nedělní závod vůbec nepovedla, když startoval až z 20. místa. Přitom v sobotním závodu obsadil skvělé druhé místo. V hlavním závodu už se jezdci Audi dařilo postupovat polem vzhůru, když se on a Ekström zasekli za žlutým BMW M4 DTM Tima Glocka.

"Když startujete z 20. místa, tak neočekávate něco speciálního. Až do kontaktu s Timem [Glockem] jsem získal sedm nebo osm pozic. Myslím, že je hodně frustrující, když se dostanete až do bodu, kdy bojujete jako o život o 12. místo. Souhlasím, že neměl žádný důvod mě pouštět před sebe, ale zase na druhou stranu existují jisté limity při kličkování na rovince.

Dělal to Ekkymu [Ekströmovi] dlouhých deset kol. Nakonec jsme měli kontakt, který vlastně ukončil můj i jeho závod," popsal Mortara pro TouringCarTimes. Timo Glock nechápe, proč by neměl o svoji pozici bojovat. Bývalý pilot navíc vnímá finální nehodu jako špatný odhad situace, nikoliv jako odplatu za předchozí šťouchanec od Mortary.

"S Ekky jsme opravdu hezky bojoval po dlouhou dobu závodu. Protože jsem neměl DRS, tak jsem se jen mohl bránit. Pak mě Ekky předjel a hned jsem měl za sebou Mortaru. Ten ale do mého auta v zatáčce číslo 2 prostě najel. Bohůžel, já jsem pak šel až moc pozdě na brzdy v zatáčce číslo 3, dotkl se ho a on se roztočil. Bylo jasné, že dostanu penalizaci. To vedení závodu dobře vyhodnotilo," řekl Timo Glock.

Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.