Mortara je zklamaný Glockem, ten s penalizací počítal

Mortara, Edoardo
Mortara, Edoardo, foto: www.dtm.de
iM2 4. října 2015 18:54
Sdílej:

Jezdec Audi Sport, Edoardo Mortara, a pilot BMW Team MTEK, Timo Glock, spolu na Nürburgringu ve druhém závodu v 28. kole kolidovali. Němec za vyřazení Itala dostal penalizaci. Nicméně náskok Pascala Wehrleina z týmu Mercedes se tím na čele ještě zvýšil.

Mortarovi se kvalifikace na nedělní závod vůbec nepovedla, když startoval až z 20. místa. Přitom v sobotním závodu obsadil skvělé druhé místo. V hlavním závodu už se jezdci Audi dařilo postupovat polem vzhůru, když se on a Ekström zasekli za žlutým BMW M4 DTM Tima Glocka.

"Když startujete z 20. místa, tak neočekávate něco speciálního. Až do kontaktu s Timem [Glockem] jsem získal sedm nebo osm pozic. Myslím, že je hodně frustrující, když se dostanete až do bodu, kdy bojujete jako o život o 12. místo. Souhlasím, že neměl žádný důvod mě pouštět před sebe, ale zase na druhou stranu existují jisté limity při kličkování na rovince.

Dělal to Ekkymu [Ekströmovi] dlouhých deset kol. Nakonec jsme měli kontakt, který vlastně ukončil můj i jeho závod," popsal Mortara pro TouringCarTimes. Timo Glock nechápe, proč by neměl o svoji pozici bojovat. Bývalý pilot navíc vnímá finální nehodu jako špatný odhad situace, nikoliv jako odplatu za předchozí šťouchanec od Mortary.

"S Ekky jsme opravdu hezky bojoval po dlouhou dobu závodu. Protože jsem neměl DRS, tak jsem se jen mohl bránit. Pak mě Ekky předjel a hned jsem měl za sebou Mortaru. Ten ale do mého auta v zatáčce číslo 2 prostě najel. Bohůžel, já jsem pak šel až moc pozdě na brzdy v zatáčce číslo 3, dotkl se ho a on se roztočil. Bylo jasné, že dostanu penalizaci. To vedení závodu dobře vyhodnotilo," řekl Timo Glock.

Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?