Poté, co si soupeři v čele s šéfem projektu Audi v DTM, Dieterem Gassem, stěžovali na týmovou režii, kterou Mercedes na Nürburgringu použil, aby dostal co nejvýše Pascala Wehrleina, k případu řekl svoje i Mike Rockenfeller.
Na cílové rovince šampionátu DTM 2015 mají ještě čtyři jezdci matematickou šanci na titul. Jasným favoritem je Pascal Wehrlein (165 bodů), pak následují Edoardo Mortara (128 bodů), Mattias Ekström (127 bodů) a Bruno Spengler (119 bodů). Je fér ale přiznat, že šance dvou jezdců Audi a jednoho jezdce BMW jsou již více méně jen matematické.
Mercedes během posledního nedělního závodu vyslal svým soupeřům jasný signál, když se Wehrein probojovával polem dopředu, tak jeho značkoví kolegové poslušně uhýbali. Dokonce i Maximilian Götz, který měl krátce před cílem na Němce už slušný náskok, dostal příkaz zpomalit a kolegu pustit. Mladík najednou začal jezdit časy na kolo kolem 1:29, tedy o pět sekund pomaleji než předtím.
"Možná hledal mobil," vtipkoval jeden z konkurentů. Šéf Audi v DTM, Dieter Gass, ale spokojený určitě nebyl: "Máme jasnou dohodu, že si přejeme čistý sport. Dva výrobci se dle ní řídili, třetí ne," řekl Gass po nedělním závodu. Timo Scheider, který závod sledoval po brzkém výpadku z televizní obrazovky jako my ostatní, situaci také komentoval: "De facto to bylo tak, že Maximilian měl na Pascala velký náskok. A najednou byl pryč."
Mike Rockenfeller například situaci hodnotí takto: "Seděl jsem v autě a nepřišlo mi dobré, co se tam odvíjelo. Teď jde ale o všechno. Samozřejmě, že by bylo hezčí, kdybychom toto všechno neměli, ale něco podobného je i v Le Mans, WEC, ve Formuli 1 a jednoduše všude. Je to normální, vždycky to tak bylo. Stále jsem se díval do zrcátek a ptal jsem se, co člověk sám udělal nebo neudělal. V prvním momentu jsem si také myslel, že je to hnůj. Ale nakonec bychom si zde všichni mohli podat ruku - minimálně trochu."
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?