Poté, co si soupeři v čele s šéfem projektu Audi v DTM, Dieterem Gassem, stěžovali na týmovou režii, kterou Mercedes na Nürburgringu použil, aby dostal co nejvýše Pascala Wehrleina, k případu řekl svoje i Mike Rockenfeller.
Na cílové rovince šampionátu DTM 2015 mají ještě čtyři jezdci matematickou šanci na titul. Jasným favoritem je Pascal Wehrlein (165 bodů), pak následují Edoardo Mortara (128 bodů), Mattias Ekström (127 bodů) a Bruno Spengler (119 bodů). Je fér ale přiznat, že šance dvou jezdců Audi a jednoho jezdce BMW jsou již více méně jen matematické.
Mercedes během posledního nedělního závodu vyslal svým soupeřům jasný signál, když se Wehrein probojovával polem dopředu, tak jeho značkoví kolegové poslušně uhýbali. Dokonce i Maximilian Götz, který měl krátce před cílem na Němce už slušný náskok, dostal příkaz zpomalit a kolegu pustit. Mladík najednou začal jezdit časy na kolo kolem 1:29, tedy o pět sekund pomaleji než předtím.
"Možná hledal mobil," vtipkoval jeden z konkurentů. Šéf Audi v DTM, Dieter Gass, ale spokojený určitě nebyl: "Máme jasnou dohodu, že si přejeme čistý sport. Dva výrobci se dle ní řídili, třetí ne," řekl Gass po nedělním závodu. Timo Scheider, který závod sledoval po brzkém výpadku z televizní obrazovky jako my ostatní, situaci také komentoval: "De facto to bylo tak, že Maximilian měl na Pascala velký náskok. A najednou byl pryč."
Mike Rockenfeller například situaci hodnotí takto: "Seděl jsem v autě a nepřišlo mi dobré, co se tam odvíjelo. Teď jde ale o všechno. Samozřejmě, že by bylo hezčí, kdybychom toto všechno neměli, ale něco podobného je i v Le Mans, WEC, ve Formuli 1 a jednoduše všude. Je to normální, vždycky to tak bylo. Stále jsem se díval do zrcátek a ptal jsem se, co člověk sám udělal nebo neudělal. V prvním momentu jsem si také myslel, že je to hnůj. Ale nakonec bychom si zde všichni mohli podat ruku - minimálně trochu."
Následující měsíc nám bude dělat společnost prostorné SUV od francouzské značky DS Automobiles, která si potrpí na unikátní design, kvalitní interiéry a jedinečnost. S DS7 jsme již měli dvakrát tu čest, ovšem jednalo se vždy o vrcholná provedení s cenovkou kolem dvou milionů. DS na „sedmičku“ aktuálně nabízí zvýhodněnou verzi Edition France, kterou pořídíte za 950 tisíc, což je ve srovnání s konkurenty fantastická cena. Má to nějaký háček?
Automobilka Tesla oznámila svolávací akci téměř všech dosud vyrobených vozů Cybertruck – bezmála 50 tisíc kusů musí zpět kvůli závadě na karoserii. Ve stejném čase ale firma čelí i narůstajícímu napětí mimo výrobní linky. Po celých Spojených státech se množí útoky na prodejny i zákazníky Tesly, které jsou motivovány nelibostí vůči veřejnému vystupování Elona Muska.
Renault je na trhu známý pro spolehlivá a kvalitně postavená auta, ale do světa superaut nikdy výrazně nepronikl. Když tedy francouzská automobilka tvrdí, že jedno vytvořila, vzbuzuje to oprávněnou zvědavost.
Legendární moderátorská trojice Clarkson, May a Hammond se znovu objeví na obrazovkách v nové show, která naváže na jejich ikonická motoristická dobrodružství.
Mercedes-Benz představil novou verzi elektrického CLA, který se považuje za nejchytřejší a nejefektivnější model značky. Tento elektromobil je očekávaným nástupcem v segmentu základních elektromobilů a má ambici stát se přímým konkurentem pro Tesla Model 3. Jaký dojem zanechává nový Mercedes CLA na první pohled? To se dozvíte v našem exkluzivním pohledu na tento model.
Před dvanácti lety Mercedes-Benz poprvé představil model CLA a zájem o něj nepolevuje. Nyní automobilka odhalila třetí generaci, která posouvá hranice technologie a designu na zcela novou úroveň.
Xiaomi začalo dodávat svůj elektrický sporťák SU7 Ultra prvním zákazníkům, ale místo oslav řeší nečekané problémy. Spekulanti okamžitě rozjeli přeprodej za vyšší ceny a zloději se zaměřili na luxusní zlaté logo, které mizí z vozů a končí v online aukcích.
Čas letí jako voda a od premiéry první verze GR Yarisu v Tokiu uběhlo v lednu už 5 let. Proto na počátku roku 2024 nastal čas představit první modernizaci, která měla za cíl odstranit neduhy a celkově vůz posunout ještě úroveň výš. Jak se to povedlo?
Čínská automobilka BYD pracuje na své expanzi v Německu a přivádí na trh kompaktní SUV Atto 2. Zároveň plánuje výrazné posílení své dealerské sítě ještě před koncem roku.
Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.
Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.
Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.